مشهد؛

پایان مسابقات کشوری رباتیک خیام نیشابور با معرفی نفرات برتر

سومین دوره مسابقات کشوری رباتیک خیام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور پس از سه روز رقابت با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

دبیر برگزاری این مسابقات به خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: در این مسابقات 600شرکت کننده در قالب 150 تیم با هم به رقابت کردند.

سعیدی افزود: در این رقابتها و در رشته جنگجوی سنگین‌وزن گیتا باتری1 رتبه اول و تیم‌های تیم‌های ام تو (M2) و گیتا باتری2 به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند.

وی گفت: در لیگ جنگجوی سبک‌وزن نیز تیم‌های معین پرداز یک، معین پرداز 2 و باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد گناباد به ترتیب به‌عنوان نفرات اول الی سوم را کسب کردند، همچنین در مسابقه گلادیاتورها تیم دانشگاه آزاد گناباد به مقام برتری رسید.

دبیر برگزاری این مسابقات با بیان اینکه در لیگ عمودپرواز تیم آرورا رتبه اول را از آن خود کرد، افزود: در این رشته پژوهش سرای آذربایجان رتبه دوم و تیم پرسیس(persis) رتبه سوم را کسب کردند.

سعیدی گفت: در لیگ مین‌یاب تیم سانا(SANA) رتبه نخست و تیم خانه‌سازان روی زنجان رتبه دوم و تیم متیس 2 به‌عنوان تیم سوم شناخته شدند و تیم ان جی او(NGO) به‌عنوان بهترین تیم در عملکرد فنی معرفی شدند.

وی افزود: تیم‌های خیام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور و آر اس آر آر (RSRR) به‌عنوان تیم‌های اول و دوم در بخش امدادگر معرفی شدند.

دبیر برگزاری این مسابقات گفت: در لیگ نمایش خیام فیزیو تیم نخست و تیم نانو ربات‌های هوشمند جمعی به‌عنوان تیم دوم و فلی اسپای(Fly Sky) و ای بی ام(ABM) مشترک مقام سوم را کسب کردند.

سعیدی افزود: در لیگ تعقیب خط ویژه نیز تیم‌های کاریزما، رایسل2 و آسماین (Asmaen) به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی خاطر نشان کرد: تیم خیام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور نیز در بخش جنگجوی سنگین‌وزن به‌عنوان تیم اخلاق مسابقات معرفی شد.

مدیرکل دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی نیز در اختتامیه این مسابقات گفت: بر اساس تصمیمات گرفته‌شده برندگان مسابقات رباتیک خیام دانشگاه آزاد اسلامی واحد نیشابور بدون کنکور امکان ادامه تحصیل در یک مقطع بالاتر را خواهند داشت.

داوود ثمری افزود: از دوره بعد بنیاد نخبگان نیز از برگزاری مسابقات رباتیک خیام حمایت خواهد کرد و نفرات برتر آن به‌عنوان سطح سه بنیاد نخبگان معرفی و از مزایای آن می‌تواند بهره ببرند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.