مشاور امنیتی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

دیپلماسی انقلاب اسلامی برپایه نجات بشریت است

مشاور امنیتی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دیپلماسی انقلاب اسلامی که مروج اصلی آن شهدا بودند برپایه نجات بشریت استوار است .

به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردارسرتیپ پاسدار حسن رستگارپناه در چهارمين يادواره شهداي شهر كاخك در جوار بقعه متبرکه امامزاده سلطان محمد عابد(ع) كاخك با اشاره به توطئههای مختلف دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون افزود: به لطف خداوند متعال با ایثارگریهای شهدا و رزمندگان و با هوشیاری ملت ایران همه این توطئهها خنثی و درخت تنومند انقلاب اسلامی روز به روز بارورتر شد.

وی با بیان اینکه ملت ایران هیچ موقع بیگانه را در کشور خود نپذیرفته است، گفت: آمریکا، انگلیس و همه کشورهای مستکبر و استعمارگر دنیا تجربه کردهاند که ملت ایران ملتی ذلتناپذیر است و هیچگاه زیر بار زور و استعمار نمیرود.

سردارسرتیپ پاسدار رستگارپناه افزود: در جنگ تحمیلی 36 کشور دنیا صدام را حمایت کردند و علاوه بر میلیاردها دلار کمک مالی، هرگونه تجربه و تکنولوژی که داشتند در اختیار او گذاشتند ولی ملت رشید ایران با دست خالی و با همه توان خود در برابر تکنولوژی نظامی جهان ایستادند.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات ملی امنیت پایدار ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه اراده خداوند در آشکار کردن چهره تزویر و ریای همه مستکبران عالم قرار گرفته است، تأکید کرد: دیری نخواهد پایید که رژیم آلسعود سقوط کرده و به هیچ یک از اهداف شوم خود نخواهند رسید.

وي ایران را باثباتترین و امنترین کشور جهان برشمرد و افزود: به رغم تلاش سی و چند ساله دشمنان و تقویت جریانهایی همچون تکفیریها در اطراف ایران، کشور ما همچنان از امنترین نقاط جهان است.

سردارسرتیپ پاسدار رستگارپناه با اشاره به ترس دشمنان از بارورشدن درخت انقلاب اسلامی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، عنوان کرد: تنها راه نجات امروز کشور، تبعیت محض از مسیر ولایت است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کشورها در اقصی نقاط جهان، به دنبال الگوی انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد: دیپلماسی انقلاب اسلامی برخلاف سایر کشورها به جای تزویر، ریا و حاکمیت زور و ستم، بر پایه نجات بشریت استوار است که شهدا به درستی این دیپلماسی را ترویج دادند و ما باید آن را گسترش دهیم.

سردارسرتیپ پاسدار رستگار پناه با تاکید بر مطالعه سیره شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت: برای استمرار فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، باید با مطالعه وصیتنامه شهدا، راه، سیره و اهداف متعالی آنها را که همان راه و هدف شهدای کربلا بود، نسل به نسل منتقل کنیم.

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.