مشهد؛

تاکیدمدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان بر توسعه کیفی هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت : امسال حضور با کیفیت ناشران برجسته کشور در این نمایشگاه مطرح است وهدف ما فقط توسعه کیفی هفدهمین نمایشگاه کتاب مشهداست.

 به گزارش  گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سید سعید سرابی در جلسه مشورتی هفدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران در مشهد افزود: با توجه به این که در سالهای گذشته بر توسعه کمی نمایشگاه تاکیدشده بود و این نمایشگاه توسعه لازم را در این بخش داشت اماامسال هدف ما فقط توسعه کیفی نمایشگاه کتاب است،

وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال همزمان با نمایشگاه کتاب در سال گذشته گفت: تجربه سال گذشته در حوزه برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال تجربه موفقی بود که اگر امکانپذیر باشد دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال نیز همزمان با هفدهمین نمایشگاه کتاب برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال توسعه کیفی در کنار توسعه کمی اهمیت دارد افزود: با توجه به ظرفیت مشهد در رسانه های دیجیتال در حوزه کمیت نیز سال گذشته در این نمایشگاه کمبود داشتیم.

سرابی اطلاع رسانی داخلی نمایشگاه رایکی از مطالبات این نمایشگاه اعلام کرد گفت : در سال گذشته کارهای خوبی در این حوزه شد که امیدواریم امسال نیز توجه ویژه ای که به این حوزه انجام می شود مردم بتوانندزودتر به کتابی که نیاز دارند برسند.

رییس مرکز اسناد و کتابخانه ملی خراسان رضوی هم در این جلسه با بیان اینکه این مرکز به صورت ملی در نمایشگاه حضور خواهد داشت گفت: این نمایشگاه تمرینی برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مشهد 2017 است،

اکبر شیخ افزود: برگزاری کارگاههای آموزشی و ارائه گواهینامه آموزشی به شرکت کنندگان در این کارگاهها، ارائه آثار مکتوب و کتابهای ریاست محترم جمهور از دیگر برنامه های این مرکز است.

محمد کاظم دبیری معاون طرح و برنامه ریزی ارشاد خراسان رضوی هم با اشاره به برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال گفت: سال گذشته 20 درصد ظرفیت رسانه های دیجیتال استان در نمایشگاه ارائه شد امسال اگر سالن بزرگتری در اختیار این حوزه قرار دهند امکان برگزاری یک نمایشگاه با توسعه کمی و کیفی وجود دارد.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.