استاندار مازندران گفت: بايد زمينه اشتغال را در استان فراهم كنيم و واحدهای توليدی و صنعتی در اين بين نقش مهمی ايفا خواهند کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ استاندار مازندران در مراسم افتتاح واحد توليدی پارس سلولز در شهرك صنعتي چمستان نور گفت : سرمايه گذاری بسيار خوبی در زيرساختهای صنعتی استان ، در شهركها و نواحی صنعتی انجام شده است .

ربيع فلاح جلودار افزود: امروز مشكلات اقتصادی كشور زياد است ولی استعدادها ، قابليتها و امكاناتی كه در كشور وجود دارد ، اصلاً قابل مقايسه با كشورهای اروپايی نيست .

وی تصريح كرد : مازندران يك استان واقعاً بی نظير است و همه استعدادهای خدادادی چه در زمينه منابع طبيعی همچون دريا ، جنگل ، كوه ، معادن و چه نيروهای فرهيخته و نخبه ، در اين استان وجود دارد و بايد از اين فرصتها استفاده كنيم .

استاندار مازندران با اشاره به مسائل زيست محيطی استان گفت: مسائل زيست محيطی بايد در رأس همه فعاليتهای توليدی و اقتصادی باشد و همه زيرساختهای مربوط به دولت بايد پيگيری و انجام شود

ربيع فلاح جلودار از مهمترين دغدغه دولت را ايجاد اشتغال دانست و تأكيد كرد : بايد زمينه اشتغال را در استان فراهم كنيم و واحدهای توليدی و صنعتی در اين بين نقش مهمی ايفا می كنند .

نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شوراي اسلامی نيز در اين مراسم گفت : جهاد امروز عرصه تير و تفنگ نيست و بايد در دو جبهه فرهنگ و توليد با دشمن مبارزه كرد .

فياضی افزود : كسی كه در اين مملكت ، يك نفر را صاحب زندگی كند ، اشتغال زايی كند ، مجاهد است ، توليد كنندگان با توليد ، مملكت را از وابستگی نجات مي دهند و همه بايد در اين زمان ، احساس مسئوليت كنيم .

مديرعامل شركت شهركهـای صنعتی مازندران نيز در اين مراسم گفت : واحد توليـدی پارس سلولز آمل توليـد كننده ورق كارتن ، با ظرفيت 17820 تن و با حجم سرمايه گذاری29600 ميليـون ريال راه اندازی شده است .

موسوی تأكيد كرد : با راه اندازی اين واحد توليدی براي 25 نفر اشتغال ايجاد شده است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.