استاندار اصفهان از مشارکت 65 درصدی بخش خصوصی در افتتاح طرح های این استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،رسول زرگر پور، در حاشیه مراسم افتتاح استودیوی سیمای شهر کاشان گفت: بیش از یکهزار و 290 طرح با اعتباری افزون بر 10 هزار میلیارد ریال، همزمان با هفته دولت در استان اصفهان بهره برداری شد که 65 درصد از این تعداد به همت بخش خصوصی اجرا شد.

وی،سبقت بخش خصوصی بر بخش دولتی در افتتاح طرح ها را تاکید کرد و گفت:تعداد 109 پروژه نیز در کاشان با اعتبار یکهزار و 200 میلیارد ریال افتتاح شد که 70 درصد آن به همت سرمایه گذاری بخش خصوصی بهره برداری شده است.

استاندار اصفهان، افتتاح سه پروژه صنعتی و نساجی با مشارکت بخش خصوصی و راه اندازی استودیوی سیمای شهر کاشان به همت شهرداری این شهر را یادآورشد و گفت:این اقدام فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گام موثر و ارزنده ای در معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم این شهر تاریخی در سطح ملی است.

وی راه اندازی این استودیو را ایجاد یک کانال ارتباطی از کاشان با فضای بیرونی دانست و گفت:معرفی فرهنگ و تمدن شهر تاریخی کاشان امکان مطلوب شناسایی قابلیت ها و پتانسیل های گردشگری این شهر و رونق صنعت توریست را فراهم می کند.

به گفته وی، چنین مزیت اطلاع رسانی برای کاشان در سطح ملی بر رونق اقتصاد گردشگری می تواند فرهنگ، آداب و رسوم مردم کاشان را شناسایی کند.

استاندار اصفهان،اظهارداشت:شهرداری ها به عنوان یک نهاد خدماتی باید اقدامات ارزشمندی فراتر از این حوزه در عرصه فرهنگی و اجتماعی انجام دهند که خوشبختانه شهرداری کاشان با تجهیز و راه اندازی استودیوی سیمای شهر اولین قدم در این راستا را برداشته است.

زرگرپور، در خصوص احداث ایستگاه رادیو کاشان نیز گفت:اعتبارات راه اندازی ایستگاه رادیویی از محل اعتبارات صدا و سیما است اما با این وجود استانداری می تواند اعتبارات تقویت کننده را برای تحقق این امر مهم فراهم کند.

وی با تاکید بر اینکه شان مردم این شهرستان اینست که بتوانند از رسانه ملی به بهترین نحو و وجه استفاده کنند گفت: امکان ضبط و پخش یک ساعت برنامه از کاشان در این استودیو با عنوان برنامه کاشانه برای این شهر تاریخی کم است.

به گفته وی، برنامه کاشانه می تواند با استفاده از تجربیات اخیر خود و ارتقای کمی و کیفی برنامه محتوای خوب و درخور توجهی را برای کاشان تولید کند.

گفتنی است آیین افتتاح 109 پروژه عمرانی، خدماتی، بهداشتی،فرهنگی، درمانی، صنعتی، برق رسانی، کشاورزی و آموزشی شهرستان کاشان با حضور رسول زرگرپور، استاندار اصفهان، مسوولان کاشان و اعتبار یکهزار و 200 یلیارد ریال در قالب افتتاح نمادین سه طرح صنعتی، فرهنگی و نساجی آن در شهرک صنعتی جعفرآباد، امیرکبیر و استودیوی سیمای شهر واقع در فرهنگسرای مهر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این شهرستان انجام شد.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: راه ، اندازی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.