مدیرکل استاندارد استان آذربایجان غربی با نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ارومیه و مدیرکل شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی دیدار و گفتگو کرد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  ازارومیه؛ منصور جلایر مدیر کل این اداره ، با نادر قاضی پور، نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و مدیرکل شهرکهای صنعتی آذربایجان غربی، دیدار و گفتگو کرد.

منصور جلایر ضمن توضیح چارت سازمانی اداره استاندارد آذربایجان غربی و شرح وجود معاونتی از این اداره در شهرستان ماکو، گفت: اداره استاندارد آذربایجان غربی برای ساخت آزمایشگاهی در این شهرستان خواستار تخصیص فضایی به مساحت 1600 متر مربع در این شهرستان است.

جلایر افزود: پیشنهاد ما تخصیص زمینی با شرایط ذکر شده در شهرک صنعتی شهرستان ماکو است، البته به شرطی که از گمرک فاصله دوری نداشته باشد.

نادر قاضی پور نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان ارومیه و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با مثبت خواندن این نشست ، تاکید کرد: با پیگیریهای لازم امیدواریم این امر مهم هر چه سریعتر تحقق یابد.

قاضی پور همچنین خواستار آن شد که ضمن جلوگیری از فروش زمین شهرکهای صنعتی به تجار و دلالان زمین، شرایط برای حمایت هر چه بیشتر از صنعتگران واقعی روز به روز هموارتر شود.

مسعود مهدی زاده مقدم نیز با بیان اینکه ایجاد شهرکها و نواحی صنعتی جدید بار مالی فراوانی در بردارد، افزود: توسعه شهرکها و نواحی صنعتی موجود توجیه اقتصادی دارد و متأسفانه برخی از نواحی صنعتی مصوب فاقد توجیه اقتصادی بوده و برای ایجاد این نواحی نیز زمین صنعتی مناسب وجود ندارد.

مهدیزاده در آخر ضمن ابراز امیدواری از نتایج این دیدار اظهار امیدواری کرد این گفتگو سرآغاز دوباره ای برای همکاری هر چه گسترده تر فی ما بین باشد. 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.