لطافت دستان هنرمند یک معلم مازندرانی پروژه مهر رونق داد

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فاطمه صفری زاده: معلم دلسوزیست که همه ی عشق و علاقه اش را به روستا های دور افتاده ای کشانده که این روزها در و دیوار کلاس مدرسه ای محروم ، از لطافت دستان هنرمند انه اش رونق وصف ناپذیری گرفته است .

فاطمه صفری زاده: معلم هنرمند و با ذوقیست که در یک اقدام خود جوش از مدارس بزرگ و برخوردارشهری دل کنده و عاشقانه روانه مدارس روستایی می شود تا تحول بزرگی در راستای شاداب سازی فضای مدرسه ایجاد کند .

وی هدف از این انتخاب را در درجه اول جلب رضای پروردگار و سپس انتقال پیام های ،اخلاقی ،مذهبی ،مسایل روز به ویژه بحران کم آبی توسط زبان نقاشی و رنگ ها دانست و گفت : بچه های روستایی هم حق دارند که از زیبایی ها،رنگ ها و فضاهای شاد برخوردار شوند.

این معلم دلسوز گفت :لبخند هدیه زیبای خداوند به بچه هاست و وقتی دانش آموزان وارد کلاسی می شو ند که با طرح و رنگ تزیین شده ،خو شحال می شوند ،ذوق می کنند ونهایت شادی پیام ها را در یافت می کنند.

صفری زاده : از تمامی معلمین و همکاران فرهنگی خود خواست ؛عشق در کار را در اولویت قرار دهند و به هیچ چیز جز عشق و علاقه به کار توجه نکنند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: رونق ، پروژه ، مهر ، معلم ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.