رودهن؛

احداث کمربندی گیلاوند در سفر رئیس‌جمهور به دماوند پیگیری می شود

فرماندار شهرستان دماوند گفت: احداث کمربندی گیلاوند، مشکل فاضلاب شهرستان و تقویت زیرساخت های بخش منابع آبی منطقه در سفر رئیس‌جمهور به این شهرستان پیگیری و برطرف می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ناصر محمودی‌فرد گفت: دولت طی دوسال گذشته در راستای اعتدال و رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم با استفاده از همه ظرفیت‌های کشور کوشید که یکی از دستاوردهای آن تقویت سیاست خارجه بود.

وی با بیان اینکه تعامل با دنیا و پرهیز از تنش‌زدایی از جمله سیاست های دولت در بخش سیاست خارجی است بیان کرد: آنچه موجب شد تا امروز شاهد تحولات ارزشمندی در دولت باشیم، حمایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش‌های مجدانه تیم دیپلماسی کشور بود.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: محدودیت‌های مالی یکی از دغدغه های مردم و مسئولان در کشور بود که دولت توانست با کاهش تورم و تقویت رشد اقتصادی امید را در کشور افزایش دهد و موجب حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در عرصه خدمت و فعالیت شود.

این مقام مسوول به رشد اعتبارات شهرستان طی دو سال گذشته با وجود محدودیت های مالی اشاره و تصریح کرد: شهرستان دماوند از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با وجود ظرفیت ها و پتانسیل ها، از بسیاری امکانات محروم واقع شد که دولت نیز با تخصیص اعتبارات کافی به ویژه به پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد، گام مثبتی را در جهت توسعه منطقه برداشته است.

محمودی‌فرد به نقش سرمایه گذاران در توسعه این منطقه پرداخت و گفت: طی دو سال گذشته با تشکیل هیات عالی سرمایه گذاری، گام های ارزشمندی در جذب سرمایه گذار برداشته شده و امروز نیز شاهد اقدامات خوبی در حوزه‌های سرمایه‌گذاری، گردشگری و عمرانی هستیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند با اشاره به پروژه های شاخص شهرستان همچون اجرای عملیات ساخت محور سرهار با مشارکت شهرداری، استانداری و وزارت راه و شهرسازی، گفت: بخشی از مطالبات شهرستان همچون مشکل فاضلاب، تامین زیرساخت های بخش منابع آبی و احداث کمربندی گیلاوند می باشد که تلاش داریم با سفر ریاست محترم جمهور به دماوند حل شود.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.