رودهن/ فرماندار دماوند:

دولت یازدهم امید را در جامعه احیا کرده است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: به رغم همه کارشکنی های داخلی و مشکلات بین المللی دولت یازدهم توانست بار دیگر امید از دست رفته را به جامعه بازگرداند.

ناصر محمودی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: حرکت خودجوش مردمی جهت گرامیداشت 24 خرداد بیانگر علاقمندی مردم به خدمتگزاران دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: این در شرایطی است که بعد از هشت سال در فضایی از ناامیدی و یاس حاکم بر جامعه، دولت یازدهم به حمد الهی توانسته بار دیگر امید و انگیزه را در مردم ایجاد کند.

محمودی فرد گفت: سال گذشته انتظار حضور فعال و مشارکت جدی مردم در صحنه انتخابات به عنوان یک اصل و باور تلقی نمی شد که علت آن ناشی از یک دوره هشت ساله بود که احساس می کردند انتخابات شاید نتواند اثر جدی و مشارکت مردمی را رقم بزند.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری و بیانات ایشان در حق الناس تلقی کردن رای مردم امیدی را در دل جامعه به وجود آورد و همه جریانات سیاسی و افراد معتقد به نظام را که دچار سرخوردگی شده بودند به عنوان مشارکت در جهت تحقق اهداف نظام و قانون اساسی و تعیین سرنوشت خود به پای صندوق های رای آورد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دولت یازدهم در حالی سکان کشور را عهده دار شد که تورم و فشار اقتصادی و مشکلات بین المللی بر مردم تحمیل شده بود و انتظار این بود که به رغم این مشکلات و به جهت منافع ملی، منافع نظام و حمایت از جایگاه رهبری یاری رسان دولت باشند، در حالی که در این مسیر به دلیل نگرانی هایی که ناشی از عملکرد گذشته شان بود، سنگ اندازی کردند.

وی افزود: در طول یک سال عملکرد دولت امید، شادی و شوق جدیدی در کشور ایجاد شده که حضور مردم در همه صحنه ها نشانگر آن است و با بستر جدیدی که در کشور فراهم شده است در جهت توسعه و آبادانی کشور گام های اساسی تر برداشته خواهد شد.

محمودی فرد ابراز امیدواری کرد با اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجی و داخلی در بخش مهار تورم و تلاش برای فقرزدایی در جامعه شاهد رفع بی عدالتی های اقتصادی باشیم.

وی افزود: دولت با بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت تامین رفاه اجتماعی مردم تلاش دارد واین مهم مستلزم ایجاد بستر مناسب است تا اهداف دولت محقق شود.

فرماندار دماوند گفت: شعار دولت توسعه و رفاه اجتماعی همه آحاد جامعه است و برای تحقق آن تا پایان مسوولیت خویش با استفاده از همه ابزارها بطور جدی تلاش دارد.

وی افزود: در شهرستان دماوند نیز به سهم خود با مدد از همه ظرفیت های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان که از جمله شعارهای دولت تدبیر و امید است در قالب اعتدال و نفی افراطی گری بهره مند خواهیم شد و دست یاری همه را می فشاریم تا شاهد کاهش تورم و رفع نگرانی در حوزه های مختلف به منظور ایجاد آرامش و فضایی امیدوارکننده در جامعه باشیم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.