رودهن؛

سه پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی در رودهن به بهره برداری رسید

به مناسبت ایام اله دهه مبارک فجر سه پروژه آموزشی، ورزشی و رفاهی با حضورنعمت اله ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران در رودهن افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن، در ابتدا مدرسه خیر ساز امام رضا(ع) روستای مهرآباد با حضور جمع کثیری از اهالی و همچنین مسئولان مورد افتتاح قرار گرفت.

این مدرسه که توسط خیر حاج محمود سینگری احداث شده، دارای 12 باب کلاس در سه طبقه و هشت باب اتاق اداری است و همچنین زیر بنای این مدرسه هزار و 500 متر مربع است.

همچنین زورخانه بوستان با اعتبار 700 میلیون ریال یکی دیگر از پروژه‌های بود که در شهر رودهن افتتاح شد.

ساختمان زورخانه و ورزش‌های پهلوانی بوستان قدیمی‌ترین مکان ورزشی در رودهن به شمار می‌رود که سالها متروکه و بدون استفاده بود که به همت اداره ورزش و جوانان رودهن و همچنین کمک شورای شهر و شهرداری رودهن ترمیم و به زوخانه ایی زیبا و مجهز تبدیل شد که توسط ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران افتتاح شد.

در ادامه مراسم نیز مخزن دو هزار متر مکعبی شهید چمران رودهن با اعتباری بیش از 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

طراحی مخزن دو هزار مترمکعبی شهید چمران رودهن از سال 89 به همراه یک ایستگاه پمپاژ برای تأمین تعادل فشار و توزیع مناسب آب دربین هشت هزار 500 نفر جمعیت منطقه لاله صحرای شهر رودهن احداث شده است.

نعمت اله ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران درحاشیه این مراسمات گفت: 900 پروژه در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعتی، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، مسکن مهر، آموزش و پرورش و ... توسط مسئولان در استان تهران به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این میزان پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و 600 میلیارد تومان افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه‌ها همزمان در 15 شهرستان استان تهران توسط مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون برنامه ریزی استانداری تهران پروژه های شهر رودهن را در جهت رفاه و آسایش مردم دانست و گفت: هر سه پروژه‌ای که مورد بهر ه بردای قرار گرفت از پروژه‌های خوب و ماندگار خواهد بود که می‌تواند در قسمت‌های مختلف از جمله آموزشی و ورزشی کمک شایانی به نوجوانان و جوانان بکند.

در ادامه محمودی فرد فرماندار دماوند اظهار کرد: در دهه مبارک فجر امسال، 87 پروژه عمرانی در شهرستان دماوند به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: امسال توانستیم پروژه‌های خوبی را در دهه مبارک فجر افتتاح کنیم و طی روزهای آینده نیز پروژه‌های دیگری در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین بخشدار رودهن در حاشیه افتتاحیه های امروز گفت: خدا را شاکریم که با همت مسئولان محترم توانستیم سه پروژه بزرگ آموزشی و ورزشی و رفاهی شهر رودهن را افتتاح کنیم و در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

رضا طاهرخانی افزود: ادارات آموزش و پرورش رودهن، ورزش و جوانان رودهن و شرکت آبفای شرق استان تهران و اموربهره برداری رودهن زحمات زیادی را برای اجرای پروژه‌های مورد نظر متقبل شدند که جا دارد از تمامی این عزیزان نهایت تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

وی همچنین گفت: در حدود 15 پروژه عمرانی در سطح بخش رودهن در ایام دهه مبارک فجر افتتاح شد که واحد مرغداری اسب چران، واحد گاوداری روستای خورین چشمه ها، مدرسه خیر ساز امام رضا مهرآباد، سالن ورزشی بوستان و مخزن آب شرب شهید چمران رودهن از مهمترین این پروژه‌ها بود.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.