رودهن؛

دولت رفاه و آسایش مردم و توسعه اقتصاد را مورد توجه قرار داده است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: دولت تامین رفاه و آسایش مردم و از سوی دیگر توسعه اقتصاد و کاهش تورم را به عنوان یک دغدغه همواره مورد توجه قرار داده است.

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، ناصر محمودی فرد گفت:تعامل با دیگر کشورها، زمینه حضور سرمایه گذاران خارجی را به ایران فراهم می کند که این موجب توسعه کشور می شود.

محمودی فرد اظهار کرد: یکی از دستاوردهای ارزشمند دولت یازدهم به نتیجه رساندن انرژی هسته ای و توجه به تقویت تعامل سازنده با جهان بوده و هست که به لطف خدا و حمایت های داهیانه مقام معظم رهبری توانستیم با حفظ سربلندی و عزت ایران، شاهد موفقیت تیم مذاکره کننده باشیم.

این مقام مسئول به اولویت کنونی دولت اشاره و بیان کرد: امروز دولت به دنبال ایجاد تعامل سازنده با کشورهای منطقه است که این مهم نقش موثری را در تقویت حضور سرمایه گذاران خارجی و توسعه کشور ایفا می کند.

محمودی فرد ضمن تشکر از استقبال سرمایه گذاران داخلی در عرصه توسعه کشور افزود: حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی یک دستاورد ارزشمند در کشور است که در شهرستان دماوند نیز دیده می شود.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران در منطقه موجب شده تا بخش عمده ایی از شعار سال 94 مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی محقق شود که این مهم موجب هم افزایی و همدلی ها بین مسئولان و مردم در راستای جذب سرمایه گذار خواهد شد.

این مقام مسوول با اشاره به نیاز شهرستان دماوند در توسعه و تامین زیرساخت ها، گفت: دماوند با داشتن ظرفیت های کافی از پیروزی انقلاب تا کنون موجب بی مهری قرار گرفته که امید است با حمایت بخش خصوصی به دستاوردهای ارزشمندی دست یابیم.

انتهای پیام/س


برچسب ها: دماوند ، رودهن ، کاهش تورم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.