رودهن/

نگاه ویژه ای دولت تدبیر و امید به نسل جوان برای رسیدن به قله توسعه و پیشرفت

فرماندار دماوند گفت: دولت تدبیر و امید با مشارکت نسل جوان در عرصه‌های مختلف، در پیشبرد اهداف نظام و رسیدن به قله توسعه و پیشرفت استفاده می کند.

ناصر محمودی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: باید در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام ‌گذاری شده است با عزمی جهادی در راه علم ‌آموزی تلاش کرد.

وی ادامه داد: باید در این ایام یاد شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی که در راه حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کردند و اقتدار و امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، گرامی‌ بداریم.

محمودی فر افزود: پس از انقلاب اسلامی در حالی که کشور ما در حال گذر از یک رژیم دیکتاتوری شاهنشاهی به نظامی مبتنی بر آموزه ‌های اسلامی و نیازمند زمان مناسبی برای تثبیت خود بود، رژیم بعثی عراق به سرکردگی صدام اقدام به حمله کرد.

فرماندار دماوند تصریح کرد: در آن شرایط کسی فکر نمی‌ کرد که جمهوری اسلامی بتواند در برابر این حملات مقاومت کند، اما با رهبری پیامبر ‌گونه حضرت امام خمینی (ره) توانستیم از تمام ظرفیت ‌های داخلی به خصوص نیروهای جوان کشور در مدیریت و پیشبرد جنگ استفاده کردهو به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: تکیه بر نیروهای جوان و سرمایه ‌های داخلی را از ویژگی‌ های حضرت امام راحل دانست واضافه کرد: نگاه ویژه ‌ای که ایشان نسبت به نسل جوان داشتند و از ورود آن‌ ها به عرصه‌ های مختلف استقبال می ‌کردند، باعث شد تا نسل آن روز به مدیران شایسته‌ ای برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شوند.

محمودی فر اضافه کرد: ما در منطقه شاهد اختلافات و درگیری‌ های بسیاری هستیم که با شعار دین دست به جنایت‌ های هولناکی می ‌زنند؛ هدف آن‌ ها این است که چهره خشنی از دین را در چشم مردم منطقه و جهان بسازندلذا ما باید با آگاهی و حرکت در مسیر اعتدال و به دور از افراط و تفریط با ویژگی ‌های رحمت، محبت و مهربانی چهره واقعی اسلام را ارائه کنیم/ش/ن.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.