رودهن؛

علیرضاحسین شرقی به عنوان شهردار رودهن انتخاب شد

رییس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: علیرضا حسین شرقی که قبل از این عضو شورای شهر رودهن بود به عنوان شهردار انتخاب شد.

علیرضا عسگری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: بعد از عزل مهرداد حنیفی شهردار سابق رودهن، جلسات مختلفی را در خصوص انتخاب شهردار با اعضای شورای شهر برگزار کردیم.

وی ادامه داد: قرار بود بعد از تعطیلات نوروزی شهردار انتخاب شود ولی به دلیل برخی مشکلات و حجم کار بالا انتخاب شهردار به آینده موکول شد.

علیرضا عسکری اظهار داشت : پس از حدود یک ماه که شهرداری رودهن با سرپرستی اداره می شد نهایتا علیرضا حسین شرقی که عضو شورای شهر بود با اکثریت آراء به عنوان شهردار این شهر منصوب شد.

وی ادامه داد: نامه انتصاب حسین شرقی به فرمانداری و استانداری ارسال شده است و اگر مورد موافقت قرار گیرد وی به زودی کار خود را آغاز میکند.

رییس شورای شهر رودهن ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی عسگری در زمان تصدی سرپرستی شهرداری رودهن گفت: برای علیرضاحسین شرقی در سمت جدید آروزی موفقیت داریم.

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: اگر مسئولان استانداری تهران حکم شهردار جدید رودهن را تایید وامضاء نمایند تا چند روز آینده مراسم تودیع و معارفه شهردار برگزار می گردد.

  با خارج شدن علیرضا حسین شرقی از شورای اسلامی شهر رودهن خانم محمدی که عضو علی البدل شورا بود نیز به جمع شورای شهر رودهن خواهد پیوست.

شایان ذکر است: شهر رودهن با 40 هزار نفر جمعیت در مرکز شرق استان تهران واقع شده است و با سابقه 53 ساله مدیریت شهری یکی از شهرهای قدیمی استان تهران محسوب می شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.