مردم رودهن همگام و همنوا با دیگر مردم غیور ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 93 حماسه ایی با شکوه و بی نظیرخلق کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ؛ از ساعت 10 صبح امروز مردم ولایتمدار رودهن در هوای بارانی و دلپذیر این روزهای زمستان از اقصی نقاط منطقه و روستا های اطراف خود را به مسجد حضرت علی بن ابیطالب(ع) (مصلی نماز جمعه)رساندند و در جشن ملی مبارزه با استکبار جهانی شرکت کردند.

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه رودهن همچون سال های گذشته حماسه ای جاودان خلق کردند و از عمق وجود شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و"مرگ بر انگلیس" و فریاد " لبیک یا رسول الله " سردادند.

بنابراین گزارش، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر رودهن از پیر و جوان، زن و مرد،کارمند و کارگر ، کشاورز و بازاری، دانش آموز و دانشجو با حضور حماسی و پر شور خود با حرکت از مقابل مصلی نماز جمعه و تجمع در میدان سپاه پاسداران، ضمن اعلام اتحاد و همبستگی ،نشان دادند که همیشه و در همه حال گوش به فرمان ولایت هستند و هیچ‌گاه از خون مقدس شهدای انقلاب اسلامی نخواهند گذشت.

لازم به ذکر است : شهرداری رودهن در مسیر راهپیمایی 22 بهمن عکس های قدیمی راهپیمایی مردم این شهر در 30 سال پیش را به معرض نمایش درآورده است.

در پایان مراسم ضمن قرائت قطعنامه و اجرای سرود توسط دانش آموزان دختر رودهنی پرچم های اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

همچنین راهپیمایی با شکوهی از سوی مردم شهید پرور شهر آبعلی از توابع رودهن نیز از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد و مردم این خطه ولایی ضمن گرامیداشت این روز بزرگ یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ب



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.