همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی پرشکوه 22بهمن 93 در شهرهای شرق استان تهران با باراش رحمت الهی با شکوه تر از سال های گذشته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ؛ مردم شهرهای پردیس، بومهن، رودهن، آبعلی، دماوند، کیلان، آبسرد و فیروزکوه و ارجمند در ساعات اولیه امروز چهارشنبه باحضور در خیابان ها و میادین اصلی شهر، صحنه های پرشور حضوری دیگری از حماسه حضور را خلق کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای ضداستکباری  مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.

ائمه جمعه و جماعات، مسئولان ادارات و سازمان‌ها، فرماندهان نظامی و انتظامی، ورزشکاران و هنرمندان، معلمان و فرهنگیان، دانش آموزان و... همگام با مردم همیشه در صحنه در راهپیمایی امروز حضور دارند.

مردم شهرهای شرق استان تهران ثابت کردند که هیچ گاه دست از دامان رهبری نمی‌کشند و همیشه حامی ایشان و منویات حکیمانه‌شان بوده و هستند.

همچنین راهپیمایان با شعار " لبیک یا محمد" انزجار خود را از عاملان هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم اشان اسلام حضرت محمد مصظفی(ص) اعلام کردند.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.