بخشدار رودهن با بیان اینکه فلسفه وجودی همه دولت ها، خدمت رسانی به مردم است گفت: دولت شهید رجایی به عنوان اولین دولت بعد ازحاکمیت ریبرال در کشور در عرصه خدمات رسانی به میهن و ملت تلاش فراوانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، رضا طاهرخانی گفت: بحران های زیادی در اوایل دولت رجایی از جمله محرومیت و نیازهای اولیه مردم وجود داشت که شهید رجایی و اعضای هیات دولت در صدد رفع آن بر آمدند و تلاش فراوانی برای رفع آنها انجام شد.

وی گفت: دشمنان اسلام و نظام نیز رجایی و باهنر را خطری بزرگ برای خود می دانستند که با توطئه شوم خود دست به اقدام تروریستی علیه این دو دولتمرد بزرگ زدند و آنها را به شهادت رساندند.

بخشدار رودهن گفت: در طول عمر با عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دولت های زیادی به روی کار آمدند که خدمات شایسته و ارزشمندی برای ملت ایران به یادگار گذاشتند.

طاهرخانی افزود: دولت تدبیر و امید با سکانداری دکتر روحانی نیز طی دو سال گذشته توانست با تدبیر، در بحث سیاست های خارجی، کاهش تورم، تحول نظام سلامت و رفع بیکاری و غیره نیز اقدامات با ارزشی در کشور انجام دهد که قابل ستایش است.

بخشدار رودهن با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه عملکرد دولت و دولتمردان به مردم است گفت: دستگاههای دولتی سطح منطقه نیز عملکرد یک ساله خود را به اطلاع عموم شهروندان برسانند.

طاهرخانی در پایان گفت: طی مراسم با شکوهی که با حضور کارمندان و خانواده های آنان برگزار  خواهد شد از کارمندان نمونه سطح بخش رودهن نیز تقدیر می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.