سه دختر انگلیسی به بهانه رفتن به مدرسه از سوریه سر درآوردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، سه دختر نوجوان انگلیسی بدون اطلاع خانواده‌های خود برای ازدواج با تروریست‌های داعش به سوریه سفر کردند. یکی از این سه دختر 13 ساله و دو نفر دیگر 15 ساله هستند. 

همکلاسی‌های لندنی دیروز، عروس‌های داعشی امروز + تصاویر

خانواده‌های آن‌ها که علت تغییر رفتار فرزندانشان را سن بلوغ تصور می‌کردند، از شنیدن خبر فرار آن‌ها شوکه شدند. این دختران از طریق اینترنت با تروریست‌های داعش در ارتباط بودند. یکی دیگر از دوستان آن‌ها نیز چندی قبل به گروه تروریستی داعش پیوسته بود.

همکلاسی‌های لندنی دیروز، عروس‌های داعشی امروز + تصاویر

اغوای دختران غربی برای گروه داعش یک موفقیت به حساب می‌آید؛ زیرا تروریست‌های داعش به این وسیله قدرت خود را به رخ دولت‌های غربی می‌کشند. از طرف دیگر، تروریست‌های داعش بوسیله این دختران، مردان را برای پیوستن به گروه ترغیب می‌کنند.

مشاور روانشناس مدرسه این دختران یکی از دلایل جذب آن‌ها را به این گروه‌ تروریستی، حس استقلال‌طلبی نوجوانان در سن بلوغ می‌داند. آن‌ها به این وسیله مستقل شده و برای زندگی خود تصمیم می‌گیرند.

تاکنون حدود 4 هزار نفر از کشورهای غربی برای پیوستن به گروه‌های افراطی به خصوص داعش به عراق و سوریه سفر کرده‌اند. از این تعداد 550 نفر آن‌ها زن و دختر هستند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
بابا اینها که از قیافه هاشون معلومه شرقی هستند، کجایشان غربی است، حالا صرف داشتن تابعیت انگلیسی که انگلیسی نمیشوند
Iran (Islamic Republic of)
سلدوز
۱۸:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
خاک تو سر کله پوکشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اینا کجاشون غربی هست . اینا همون مهاجرای هستن که الان فک و فامیلاهاشون تو کشور اولیه داعش شدن . مهاجر قبول کردن اخرش نتیجش همینه
Iran (Islamic Republic of)
اه
۲۰:۴۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
عزیزان ایقدر خودتون رو ناراحت نکنید کافران به خدا از هر راهی وارد شدن تا خدا رو بگیرن عوضش شیطان رو هدیه بن دیدن نتونستن حالا نیروهای اروپایی که اکثرا جوان هم هستن رو با پوشاندن لباس به اصطلاح دین جدیدشون که همه چیز داره الا خدا ریشه دین اسلام رو در بیارن غافل از اینکه اگر تمامی مسلمانان جهان رو بکشند باز هم خدا هست دین فقط پلی است که مسلمانان از طریق اون به خدا میرسن حالا برای ظهور اقا امام زمان وبرکنده شدن هر چی ظلم از جهان از جمله ایران صلوات صلوات بعدی رو برای خودت بده
آخرین اخبار