تیم کیک بوکسینگ کردستان در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی که در استان آذربایجان غربی برگزار شد موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۳۵۹ ورزشکار در قالب ۱۵ تیم منتخب استانی و ۱۲ شهرستان و در چهار رده سنی در رشته کیک بوکسینک برگزار شد.

در پایان این رقابت ها سرکو محمد زاده در وزن ۶۵ کیلوگرم و مهرداد عبدی نژاد در وزن ۶۰ کیلوگرم رده سنی جوانان، محمد عظیمی و کامران فتوحی در اوزان ۵۰ و ۵۵ کیلوگرم در رده سنی نوجوانان ۴ مدال طلای تیم کردستان را گردن آویختند.

در بخش نونهالان میلاد دربندی در وزن ۴۵ کیلوگرم، مسلم سلیمی ۴۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، محمد کوهی در وزن ۷۵ کیلوگرم و آرش عباسیان ۴۵ کیلوگرم در رده سنی جوانان چهار مدال نقره را کسب کردند.

مبین بهرامی، محمد نیما منوچهری و آرین یار احمدی به ترتیب در اوزان ۲۴، ۳۰ و ۳۵ کیلوگرم نونهالان، آرمین محمدیان در ۵۵ کیلوگرم و نوید ساعد موچشی در وزن ۹۰ کیلوگرم ۵ مدال برنز مدال برنز برای تیم کردستان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: مدال ، بوکس ، مسابقه ، ملی ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.