یزد؛

پایان داوری دهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در یزد

داوری دهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر سال 94 در استان یزد،انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ امیر یوسفی،معاون تعاون این اداره کل، با بیان گزارشی از روند ثبت نام  و  زمینه سازی برای برگزاری دهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر ،گفت:فرایند انتخاب تعاونی‌های برتر در سال جاری نسبت به سال گذشته دارای تفاوت‌هایی از لحاظ محور فعالیت ها می باشد.

وی افزود: تعاونی‌ها با در نظر گرفتن شرایط، کارکرد، موفقیت و تاثیرهای اجتماعی، اقتصادی که در جامعه داشته‌اند، در سایت ثبت نام نموده و با سایر تعاونی‌ها در همان زمینه رقابت نمودند.

یوسفی اظهار داشت:رقابت واحدهای تعاونی در محورهای اقتصادی و مالی،اشتغال و کارآفرینی، صادرات و ارز آوری، مشارکت در توسعه منطقه ای،کمک به ارتقاء رفاه اجتماعی و توانمندی های گروه های اجتماعی بوده که از این میان،مجموعه هایی با بالاترین امتیاز،به عنوان تعاونی برتر انتخاب شدند.

همچنین محمد حسین ریاحی،مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان یزد و رئیس کمیته اجرایی دهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر،تعاون را یکی از بهترین روش های جمع آوری ثروت و تمرکز قدرت در جامعه دانست و گفت:الگو قرار دادن واحدهای موفق تعاونی می‌تواند در توسعه فعالیت های جمعی و حل مشکلات اجتماعی موثر واقع گردد.

رئیس کمیته اجرایی دهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر ،هدف از انتخاب تعاونی های برتر در این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ تعاون،معرفی توانمندی های این بخش به اقشار مختلف جامعه ،ارج نهادن زحمات و ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضاء خانواده بزرگ تعاون کشور معرفی و بیان کرد:با در نظر گرفتن محورهای رقابت،شرایط ورود تعاونی ها و شاخص های عملکردی،تعاونی‌های برتر استان انتخاب و در جشنواره ملی تعاونی های برتر که در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد،معرفی می‌شوند. 

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تعاونی ، برتر ، داوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.