سایت بانکداری الکترونیک Natwest نقص فنی پیش‌آمده برای سرویس آنلاین‌اش را که موجب اختلال در پرداخت‌های الکترونیک شده بود، تأیید کرد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Natwest از طریق حساب سرویس مشتری خود در یک پست اعلام کرد: ما از مشکل سرور سایت که تعداد زیادی از مردم در شبکه‌های اجتماعی گزارش داده‌اند مطلع‌ایم و این موضوع به‌فوریت از سوی تیم فناورانه ما به آن رسیدگی شود. 

وجود نقص فنی در سرورهای یک بانک

در حالی هنوز علت آفلاین بودن این سایت مشخص نیست که براساس چند پست در توئیتر، برخی از کاربران از سرعت پایین این سایت ناراضی بوده‌اند و برخی دیگر از عدم دسترسی و اتصال به این شبکه شکایت داشته‌اند. 

اگرچه برخی از کاربران هنوز نتوانسته‌اند به حساب‌های خود در این سایت وارد شوند اما دیگر مشتریان با ورود موفقیت‌آمیز به حساب‌های آنلاین‌شان مشکل را نه در اتصال بلکه در پرداخت آنلاین از طریق این سایت گزارش داده‌اند. 

درصورتی‌که کاربران قصد ورود به این سایت آنلاین را داشته باشند با پیغامی مبنی بر وجود مشکل در سرورهای Natwest مواجه خواهندشد. 

خبرگزاری IBTimes UK نیز در گفتگو با سخنگوی Natwest از برطرف شدن این مشکل در چند ساعت آینده خبر داد. 

در ماه ژوئن سال ۲۰۱۵ هم نقص فنی موجود در سایت‌های بانکداری الکترونیک Ulster، Coutts و NatWest در مجموع ۶۰۰هزار نقل و انتقال بانکی را دچار اختلال کرد.

منبع:سازمان پدافند غیرعامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mostafa
۲۲:۵۷ ۰۲ آبان ۱۳۹۷
شما من این همه سال زحمت کشیدم بعد اینجوری اکانتم رو ازم گرفتیم من فقط می خواستم اکانت دوستم که گم شوده بود باز یابی کنم هیچ قصد ادا نداشم که مرا مسعدود دائمی کردین