طبق تحقیقات آژانس های اطلاعاتی آمریکا، ناپدید شدن هواپیمای مالزی اقدامی عمدی از داخل کابین خلبان بوده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، طبق تحقیقاتی که اخیرا از سوی آژانس های اطلاعاتی آمریکا انجام شده، ناپدید شدن پرواز "MH370" خطوط پروازی مالزی اقدامی عمدی از داخل کابین خلبان هواپیما بوده است.

این گزارش که مبتنی بر تحلیل تصاویر ماهواره ای است، اعلام می کند به احتمال فردی داخل کابین خلبانی سبب خروج هواپیما از مسیر خود و ناپدید شدن آن شده است. کارشناسان همچنین درباره تغییرات متعدد مسیر هواپیما لحظاتی پس از آخرین تماس و آخرین منطقه ای که بوسیله رادار رؤیت شده سخن گفته اند.

 این گزارش در حالی از سوی آژانس های اطلاعاتی آمریکا و جدا از تحقیقات مقامات مالزی منتشر شده که نگاه ها به جعبه سیاه این هواپیما برای یافتن اطلاعات بیشتر دوخته شده است. همچنین رویترز اعلام کرد بقایای یک هواپیمای کشف شده در اقیانوس هند که احتمال می رود متعلق به هواپیمای سقوط کرده مالزی باشد، برای بررسی بیشتر به فرانسه ارسال شد. رویترز اعلام کرد هواپیمای حامل بقایای کشف شده از اقیانوس هند ساعت 4:17 به وقت گرینویچ وارد فرودگاه اورلی پاریس شد.


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۳:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
شرکتهای سازنده هواپیما دوست نداره که بگه نقص فنی باعث سقوط هواپیما بوده!توجه کردین چند سال اخیر اکثر هواپیماهای بویینگ وایرباس سقوط داشته
Iran (Islamic Republic of)
گنجی پور
۰۲:۲۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۴
امریکا هم اون زمان در حال انجام رزمایش بوده
کار خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
کیم داره تحقیق میکنه مظنون اصلی
آخرین اخبار