جلسه بررسی نتایج تحقیقات درباره هواپیمای مفقود مالزی

قرار است کارشناسان صنعت هوایی فرانسه و مالزی نتایج تحقیقات اخیر درباره معمای هواپیمای مفقود مالزی را در پاریس بررسی کنند.

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، 5 روز پس از کشف بال یک بوئینگ 777 در یکی از جزایر اقیانوس هند، کارشناسان صنعت هوایی مالزی و فرانسه برای ارائه و بررسی نتایج در پاریس حضور می‌یابند.

قرار است هیئتی کارشناسی به ریاست مدیرکل سازمان هواپیمایی مالزی، مقامات قضایی و نمایندگانی از خطوط هوایی این کشور با کارشناسان و مقامات قضایی فرانسه دیدار کنند.

در پایان این بررسی‌ها مشخص خواهد شد قطعه یافت‌شده به هواپیمای مفقود تعلق دارد یا خیر. مقامات مالزی تأیید کرده‌اند که این قطعه به یک بوئینگ 777 تعلق دارد.

از آن جایی که ام اچ 370 تنها هواپیمای گمشده در این آب‌هاست، احتمال این که این قطعه به هواپیمای مفقود تعلق داشته باشد زیاد است.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به خطوط هوایی مالزی 8 مارس 2014 (17 اسفند 92) با 239 مسافر و خدمه از صفحه رادارها محو شد. پس از این واقعه، تحقیقات زیادی صورت گرفت؛ اما اثری از این هواپیما یافت نشد. در صورت تعلق قطعه یافت‌شده به این هواپیما، بزرگترین معمای تاریخ هوانوردی جهان رمزگشایی می‌شود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار