مدیر اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: هدف از اجرای این دوره آموزشی، تربیت نیرو برای تولید محتوای مذهبی و فاخر، در مسیر حضور مفید و تاثیرگذار طلاب در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم :به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمدتقی جلیلی مدیر اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به رشد و ارتقای دانش طلاب در زمینه تولید محتوا در فضای مجازی و تربیت افراد توانمند برای تولید محتوای فرهنگی، مذهبی و بومی در فضای مجازی از برگزاری کلاس‌های آموزشی نویسندگی در فضای مجازی برای طلاب حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

وی با بیان اینکه این دوره از سوی مرکز آموزش غیر حضوری حوزه علمیه خواهران اجرا می شود گفت: این دوره شامل 12 جلسه آموزشی است که به صورت مجازی و با شیوه کلاس آنلاین برگزار می‌شود.

جلیلی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره ضمن آشنایی با اصول و قوانین نگارش زبان فارسی، در قالب تمرین‌هایی که در هر جلسه ارائه می‌شود، به صورت عملی و کارگاهی نوشتن را تجربه می‌کنند و با نقد نوشته‌های خود از نقاط قوت و ضعف آنها آگاه می‌شوند.

مدیر اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران خاطرنشان کرد: با معرفی ابزارهای تولید محتوا در این کلاس‌ها، شرکت‌کنندگان با شیوه‌های نگارش در فضای مجازی و نحوه استفاده بهینه و کارآمد از ابزارها و امکانات تحت وب آشنا می‌شوند.

طلاب خواهر علاقه‌مند به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند برای ثبت نام به کوثر بلاگ به نشانی(kowsarblog.ir)مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.