مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اقدام به برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ نویسی با عنوان «طوفان جاهلیت» ویژه خواهران نموده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی مدیر تبلیغ حوزه‌های علمیه خواهران کشور از برگزاری مسابقه سراسری وبلاگ نویسی تحت عنوان«طوفان جاهلیت» باهدف نقش‌آفرینی خواهران وبلاگ‌نویس در فضای مجازی، جهت تبیین اهداف و ابعاد تجاوز رژیم قرون وسطایی عربستان به یمن خبر داد و افزود: موضوعات مسابقه عبارتند از برندگان و بازندگان واقعی هجوم به یمن، دستان پیدا و پنهان تجاوز به یمن و راهبردهای مقاومت مردم یمن در قبال تجاوز بیگانگان.

صانعی خاطر نشان کرد:مسابقه طوفان جاهلیت اولین فراخوان عمومی ویژه خواهران در فضای مجازی است و در این مسابقه علاوه بر طلابی که در سامانه «کوثر بلاگ» حوزه‌های علمیه خواهران دارای وبلاگ هستند، عموم خواهران غیرحوزوی دارای وبلاگ نیز می‌توانند شرکت کنند.

وی تاکید کرد: در این مسابقه وبلاگ‌هایی ارزیابی می‌شوند که در طول زمان مسابقه حداقل پنج پست در ارتباط با موضوعات مسابقه ایجاد نمایند.

مدیر تبلیغ حوزه های علمیه خواهران مهلت برگزاری این مسابقه را تا 10 خرداد اعلام کرد و گفت: پس از پایان مهلت مقرر، ارزیابی وبلاگ‌های دارای حداقل پنج پست شروع و از برگزیدگان برتر، با اهداء جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

صانعی گفت: فرم ثبت نام در این مسابقه در پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.farhangi.whc.ir و همچنین سامانه وبلاگ حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.womenhc.com قرار گرفته است.


انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.