همایشی با حضور 130 نفر از پژوهشگران برتر رشته فلسفه و کلام حوزه های علمیه خواهران با حضور اساتیدی برجسته در استان قم برگزار میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران قم؛مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران مدت این همایش را سه روز اعلام کرد و افزود: این همایشدر مقطع عالی (سطح سه- کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران در مجتمع نرجس خاتون قم برگزار میشود که در این هم اندیشی اساتیدی برجسته همچون حجت الاسلام ربانی گلپایگانی،علیزاده،شاکری،رفیعی،خسروپناه،مخدوم و دکتر مهدیه سادات مستقیمی حضور دارند.

وی اهداف این هم اندیشی را چنین شرح داد: بهره‌گیری از ايده‌ها و انديشه‌هاي پژوهشگران برتر و برنامه‌ريزي برای به‌كارگيري پژوهشگران در بررسی مسائل نوظهور و ارائه مقالات تخصصی،حمایت از آنها و هدایت و جهت دهی بسمت پژوهش های ارزشمند و تخصصی، آشنایی با مسئله‌شناسی و روش‌های پردازش اطلاعات، تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی برای انجام پژوهش‌های كاربردي و مشارکتی.

سید حسین اسحاقی، مباحث مطرح شده در این نشست را ارائه آمار و مستندات در خصوص شبهات کلامی و اعتقادی و شبهه‌شناسی و شیوه پاسخ به شبهات ، روش‌شناسی علم کلام و آشنایی با نرم‌افزارهای کلام اسلامی ، جریان‌شناسی تفکرات تکفیری سلفی بیان کرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.