حجت‌الاسلام محمد احمدی : داوطلبان از طریق پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir می‌توانند از قبولی نهایی خود در پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران مطلع شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج نهایی آزمون سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد احمدی با بیان اینکه این نتایج از طریق پایگاه اینترنتی paziresh.whc.ir اعلام شده است گفت: داوطلبان با مراجعه به این آدرس و همچنین ارسال پیامک به شماره 30002144می توانند از وضعیت قبولی نهایی خود مطلع شوند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران گفت: در صورت اعتراض به نتایج داوطلبان می توانند از طریق همین پایگاه اینترنتی اقدام کنند و داوطلبان  از همین سامانه می توانند پاسخ اعتراض را مشاهده کنند.

حجت‌الاسلام احمدی فرصت ثبت نام  پذیرفته شدگان را از اول تا دوازدهم شهریور ماه  اعلام کرد و افزود: مدارک مورد نیاز برای  ثبت نام نهایی دو قطعه عکس، تصویر تمام صفحات شناسنامه، گواهی اتمام تحصیلات، رضایت نامه پدر برای داوطلبان مجرد و همسر برای داوطلبان متاهل و ارائه گواهی امتیازات خاص است.

وی همچنین از اعلام  نتایج نهایی پذیرفته‌شدگان سطح سه (کارشناسی ارشد) حوزه‌های علمیه خواهران در تاریخ 18 شهریور ماه خبر داد.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: اعلام ، نتایج ، حوزه ، علمیه ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۳:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
من الان از وقتی جواب امده اعتراض زدم چرا جواب ندادند هرروز هم نگاه پروفایلم می کنم