فیلم مستند باغ کتاب با هدف آشنایی علاقه‌مندان با فرآیند آماده‌سازی این پروژه‌ی فرهنگی ساخته می‌شود.

علی‌اکبر اشعری، مدیر عامل باغ کتاب در خصوص آخرین اخبار قابل انتشار از پروژه‌ی باغ کتاب به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر نسبتاً کارها خوب پیش می‌روند و کار در اواخر مرداد‌ ماه یا اوایل شهریور ماه به اتمام می‌رسد.

وی درباره‌ی برنامه‌های ویژه‌ی افتتاحیه‌ی باغ کتاب گفت: هم‌اکنون مستند باغ کتاب ساخته می‌شود و قرار است که نسخه‌ای از این فیلم در مراسم افتتاحیه‌ی این پروژه‌ی فرهنگی پخش شود.

مدیر عامل پروژه‌ی باغ کتاب ادامه داد: فیلم مستند باغ کتاب در برگیرنده‌ی تصاویر مرتبط با فرآیند آماده‌سازی مجموعه‌ی فرهنگی باغ کتاب بوده و با هدف آشنایی علاقه‌مندان با این فرآیند تولید می‌شود.

اشعری با اشاره به اینکه پخش نسخه‌ای از مستند باغ کتاب فقط یکی از بخش‌های مراسم افتتاحیه‌ی مجموعه‌ی فرهنگی باغ کتاب به حساب می‌آید، خاطرنشان کرد: البته هنوز زمان دقیقی برای برگزاری مراسم افتتاحیه‌ی این مجموعه مشخص نشده است.

گفتنی است؛ «باغ کتاب» عنوان مجموعه‌ای فرهنگی است که نامش از بدو ساخت تا به امروز بارها به عنوان یکی از گزینه‌های مطرح برای نقل مکان و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر روی میز مسئولان فرهنگی قرار گرفته و در مرکز توجه اهالی فرهنگ قرار گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار