فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) قم گفت: روز قدس، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را به یک باور همگانی برای تمام ملت‌ها تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، حجت‏ الاسلام حسین طیبی فر، روز قدس را روز تقابل مستضعفین در برابر مستکبرین دانست و افزود: روز قدس تنها روز دفاع از مردم فلسطین نیست بلکه روز حمایت از تمامی ملت‌های مظلوم و ایستادگی در برابر زورگویان جهان به ویژه اسرائیل و آمریکا است.

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل آرزوی دست‌یابی به نیل تا فرات را به گور برده است، گفت: اسرائیل امروز به چنان فلاکت و بدبختی رسیده که می‌گوید بگذارید در همین دیوار آهنین که برای خود ساخته‌ایم پنهان بمانیم.

فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) قم با بیان اینکه روز قدس، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را به یک باور همگانی برای تمام ملت‌ها تبدیل نمود، تصریح کرد: به برکت روز قدس ملت‌های مسلمان بیدار شده و به این باور رسیدند که می‌توان در برابر زورگویی ابرقدرت‌ها و طاغوت‌ها ایستادگی کرد و هیچ ترسی به خود راه نداد.

وی در ادامه به فتنه جدید دشمن یعنی راه انداختن جنگ بین تمدنی و درون تمدنی در منطقه اشاره کرد و گفت: دشمن در جنگ بین تمدنی که همان حمله به عراق، افغانستان و سوریه بود شکست مفتضحانه‌ای خورد و اکنون با جنگ درون تمدنی که ایجاد گروه‌های تکفیری همچون داعش است می‌خواهد به اهداف خود برسد.

طیبی فر با یادآوری اینکه آمریکا، داعش را برای اختلاف افکنی در بین امت اسلام در منطقه ایجاد نموده، خاطرنشان کرد: تردید نداشته باشید که سربازان داعشی با تفکری صهیونیستی آمریکایی به جنگ با مسلمین آمده‌اند.

فرمانده تیپ مستقل 83 تبلیغی رزمی امام جعفر صادق (ع) در ادامه به جنایت‌های اخیر آل سعود در حق مردم یمن اشاره کرد و افزود: هدف از حمله آل سعود به یمن تجزیه کشورهای اسلامی است که به لطف الهی و ایستادکی مردم و ارتش یمن این نقشه شوم نیز نقش برآب شد.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور و در 117 نقطه از شهرستان های 9 گانه استان چهارمحال و بختیاری، به صورت متمرکز برگزار شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.