روز قدس يادگار جاودان و گران‌بهای حضرت امام خميني(ره) و نمايانگر دور اندیشی و هوشمندی معمار كبير انقلاب اسلامي است كه اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان را جهاني كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، متن كامل بيانيه دانشگاه شهرکرد به مناسبت روز جهاني قدس به شرح ذيل است:

«روز قدس يادگار جاودان و گران‌بهای حضرت امام خميني(ره) و نمايانگر دور اندیشی و هوشمندی معمار كبير انقلاب اسلامي است كه اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان را جهاني كرد. استقبال جهانیان بویژه مسلمانان از روز جهانی قدس و برپایی یک همایش بزرگ تاریخی در سراسر عالم، به منزله‌ی پذيرش آرمان هاي امام  راحل و اعلام موضع واحد و یکپارچه مردم جهان در برابر ظلم و ظالم است.

فتنه هايي كه  امروز در جهان اسلام مشاهده می‌شود از جنگ و کشتار نیابتی گروه‌های تروریستی و تکفیری در كشورهاي اسلامی از جمله عراق، سوریه و لبنان، همچنين قتل‌عام مردم بی‌دفاع و مظلوم یمن، سركوب مردم بحرین تا تشدید و تداوم کشتار و محاصره‌ مردم غزه حاصل توطئه‌ هایی است که از سوی صهیونیسم جهاني تدوین و طراحی شده است و در ميان سكوت سران ارتجاع منطقه و  مدعيان دروغين حقوق بشر پيش مي رود و تنها بيدارگري ايران اسلامي است كه خيزش مردمي ضد استكبار را در جهان بوجود آورده و روز قدس را به روز نمايش اقتدار و عظمت اسلام  ناب محمدي تبديل كرده و هراس و وحشت صهیونیسم جهاني نيز  از شکوفایی تمدن اسلامی به پرچمداری ایران است.

دانشگاه شهركرد هم گام با درياي خروشان ملت بزرگ ايران اسلامي ضمن محکوم نمودن جنايات رژيم صهيونيستي و تروريستهاي تكفيري و كشتار مردم بي دفاع يمن، در راهپيمايي عظيم روز جهاني قدس حضور خواهد داشت و همه اقشار جامعه را نيز براي شركت در اين راهپيمايي دعوت مي نمايد.»

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.