یکی از اهالی لندن در اقدامی خودجوش با به‌راه انداختن یک حرکت خیرخواهانه توانسته تاکنون ملبغ 555 هزار پوند را برای کمک به دولت یونان در بازپرداخت بدهی‌های بین‌المللی این کشور جمع‌آوری کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه استاندارد لندن، در جریان یکی از فعالیت‌های خیرخواهانه برای جلب کمک‌های مردمی به دولت یونان، یکی از اهالی لندن تاکنون موفق شده مبلغ 555 هزار پوند اعانه را در عرض 3 روز جمع‌آوری کند.

"تام فینی" 29 ساله، صاحب یک فروشگاه کفش‌فروشی در محلۀ "بتنال گرین" شرق لندن و بانی اصلی این حرکت خودجوش، از جمع‌آوری این مقدار کمک مالی در مدت کوتاه اعلام آن بهت‌زده شده است.

گرچه مهلت دولت یونان برای بازپرداخت بدهی 1.6 میلیارد یورویی خود  معادل 1.15 میلیارد پوند، عصر روز گذشته پایان یافت، اما کمک‌ها همچنان در حال سرازیر شدن به "کمپین مردمی نجات یونان" هستند.

در ساعات اولیۀ اعلام این فعالیت خیرخواهانه، حدود 46 هزار نفر با اهدای مجموع مبلغ 555 هزار پوند، به این حرکت مردمی پاسخ مثبت دادند. 

فینی در صفحۀ مربوط به این فعالیت خودجوش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: "503 میلیون نفر در کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. اگر هر یک از ما حاضر به اهدای تنها چند یورو برای کمک به یونان شویم، می‌توانیم این کشور را همچنان در میان خود داشته باشیم و کمک کنیم هر چه زودتر به روزهای خوش خود برگردد."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار