رییس شورای اسلامی شهر آمل گفت: نگاه شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل برای حل مشکل زباله بصورت کلان است که همه شهرهای مازندران با این معضل مواجه هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری، ابراهیم زاده در جمع شوراهای اسلامی و شهرداران مازندران با اشاره به اینکه سیستم جمع آوری زباله بصورت سنتی بلای جان شهرهای شده است افزود: متاسفانه استان مازندران به خاطر سیاسی بازی بعضی از سیاسیون در عقب افتادگی کامل بسر می برد که هنور نتوانسته است معضل بزرگ زباله را حل کند.

وی با بیان اینکه دو سال ازعمر شورا می گذرد و تمام هم وغم ما حل مشکل زباله آمل شده است تصریح کرد: برای حل این مشکل به کلیه نمایندگان مازندران در مجلس نام زدیم ولی هیچ یک از آنها عکس العملی نشان ندادند.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه امروز من و شما مسئول هستیم که اگر کوتاهی کنیم خیانت کردیم گفت: امروز فرزندان شهر آمل با بیماری صعب العلاج سرطان دسته و پنچه نرم می کنند و در استان مازندران دارای رتبه اول در داشتن بیماری سرطان هستیم.

ابراهیم زاده افزود: اثر این همه بروز بیماری ها در شهرها براساس بی تدبیری من و امثال من است که باید به آیندگان پاسخگو باشیم.

وی با اشاره به دفن بیش از 400 تن زباله در پشت استادیوم شهر محمودآباد به مدت 40 روز اشاره وتصریح کرد : این کار در 5 متری دریا صورت گرفت که متاسفانه سرازیر شدن شیرابه در داخل دریا برای مسافران و شهروندان بیماری پوستی را داشته است.

رییس شورای اسلامی شهر آمل با تاکید بر اینکه معضلات مازندران به سبب نبود وحدت است گفت: اگر این وحدت وجود داشت الزامی نبود که برای حل مشکل زباله از مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی رفسنجانی استمداد طلب کنیم.

ابراهیم زاده افزود: روزانه حدود 55 تا 70 متر مکعب شیرابه از محل دفن زباله عمارت وارد رودخانه هراز شده که آب رودخانه به دریا سرازیر می شود.

بگفته وی در محل دفن زباله عمارت 28 سال زباله تخلیه می شود و ماه قبل از سوی بهزیستی آمل از شهرداری آمل شکایت شد که پرونده در دست بررسی است.
 
 انتهای پیام/ح
برچسب ها: زباله ، معضل ، نیاز ، شهر ، حل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.