آلبوم دوبرادرهنرمنددرشهرستان آمل رونمایی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری آلبوم موسیقی " کوبه های باد " اثر دو هنرمند آملی برادران جواد و تورنگ سلیمانی با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل ، هنرمندان و علاقمندان دریالن همایشهای مجتمع فرهنگی ولیعصرآمل رونمایی شد.

سازهای به کار برده شده در این آلبوم عبارتند از : دف ، تمبک ، ضرب زورخانه ، کوزه ، دایره ، تمپو ، های هت ، سیمبال ، چایمز ، کاخن ، تنبورین ، وغیره می باشند .

ضبط این آلبوم در " استودیو صبای آمل " و توسط شرکت فرهنگی هنری " آوای مها " تکثیر و انتشار یافت .

جواد سلیمانی متولد 62آمل دارای تحصیلات کارشناسی حسابداری و از سال 75 با ساز دف فراگیری و تکامل تکنیک ها و نوازندگی سازهای کوبه ای که بخش اعظم آن به صورت تجربی و خودآموز سپری شد سبب همکاری با ارکستر های باربد ، پارسیان ، صبا و شرکت در فستیوال بین المللی رنسانس در ارمنستان و کسب مقام سوم به همراه گروه موسیقی " نوان " و تشکیل گروه کوبه ای " اریاک " گردید .

تورنگ سلیمانی متولد 73 آمل دارای تحصیلات کارشناسی گرافیک ؛ آغاز فعالیت هنری از سال 83 با ساز تمبک آغاز ، با نبوغ و استعداد ذاتی و تلاش و پیگیری های جدی در زمینه فراگیری سازه های کوبه ای و تکمیل اطلاعات به صورت جدی و خودآموز و همکاری با ارکسترهای مختلف توانست در مدت زمان کوتاهی مسیر پیشرفت را بر خود هموار کند .
 


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: رونمایی ، کوبه ، آلبوم ، آمل ، برادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.