فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف بیش از ۴۳ هزار نخ انواع سیگار و تنباکو قاچاق و دستگیری عوامل آن واعضای باند سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری سرهنگ گنجیان ‌مقدم با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، طرح مبارزه با قاچاق کالا را در دستور کار خود قرار دادند گفت: این ماموران در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی به نام " ر– د " در امر خرید و فروش غیر قانونی سیگار و تنباکوی قاچاق، اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضایی پس از شناسایی محل فعالیت این فرد در عملیاتی ضربتی موفق شدند، متهم به قاچاق کالا را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل باتاکید براینکه ماموران در بازرسی از این مکان موفق شدند، 43 هزار نخ انواع سیگار قاچاق اعم از ایرانی و خارجی و تعداد 130 پاکت تنباکوی غیر مجاز را کشف و ضبط کنند، تصریح کرد: با ضبط محموله قاچاق، متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

گنجیان‌مقدم از دستگیری چهار متهم از اعضای باند سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت دوچرخه در سطح شهرستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند، سرقت را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان دستگیرشده به نام‌های «س– ص » و «ع– م » و «ن – ک » و «ک – م » در بازجویی‌های فنی پلیس، به 10 فقره سرقت دوچرخه اعتراف کردند.

بگفته فرمانده انتظامی شهرستان آمل این افراد پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، تنباکو ، سیگار ، باند ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.