معاون فرماندار ویژه آمل بابیان اینکه در حوزه مبارزه با موادمخدر صنعتی و اطلاع‌رسانی به مضرات این موارد در بین دانشجویان باید اطلاع‌رسانی شود گفت:کاهش سن اعتیاددرشهرهای مرکزی مازندران نگران کننده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری احسانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با توجه به اهمیت مبارزه با موادمخدر و به منظور بهسازی جامعه باید به این امر خطیر نگاه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای پیشگیری از مبارزه با موادمخدر، بسته‌های فرهنگی در بین مردم در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید براینکه ورود دستگاه‌های دولتی و غیردولتی برای اطلاع‌رسانی بر مضرات موادمخدر، ضروری است، تصریح کرد : باید اجرای برنامه‌های عملیاتی در دستور کار قرار گیرد و از طرح مسائل کلان و شعاری بپرهیزیم.

معاون فرماندار ویژه آمل با اعلام اینکه مشارکت و تعامل بین بخشی دستگاه‌ها در امر مبارزه با مواد مخدر ضروری است، گفت: اکنون در جامعه ما گرایش جوانان بدنبال هیجاناتی بوده که مهم‌ترین رفع این هیجانات را روی آورد به موادمخدر می‌دانند.

احسانی با اعلام اینکه یکی از مشکلات عدیده در جامعه این بوده که سن اعتیاد رو به کاهش است، افزود: متاسفانه این مواد خانمان‌سوز به سن دانش‌آموزان ما رسیده و معضل بزرگی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.