جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل از پاکسازی 18منطقه آلوده دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری سرهنگ شجاعی درجلسه ستاد شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان اینکه طی سه ماهه امسال بیش از 60 کیلوگرم انواع موادمخدر با تلاش ماموران نیروی انتظامی در آمل کشف و ضبط شده است، گفت: در این مدت 410 متهم توزیع و تهیه به موادمخدر دستگیر و به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی با تاکید براینکه در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در این شهرستان 18 منطقه آلوده مورد پاکسازی قرار گرفته است، افزود: در سه ماهه نخست امسال سه باند توزیع موادمخدر منهدم از سوی ماموران انتظامی شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آمل با بیان اینکه طبق اجرای ماده 16 از آمل تاکنون 45 نفر به کمپ ترک اعتیاد ساری انتقال داده شد، تصریح کرد: با تلاش ماموران پلیس انتظامی 3 هزار و 200 قرص متادون و 38 سی‌سی شربت متادون کشف و ضبط شده است.

سرهنگ شجاعی گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای عوامل نیروی انتظامی، برنامه آموزش همگانی در سطح مساجد شهرستان و چگونگی برخورد با افراد معتاد از سوی خانواده‌ها، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح مواصلاتی در دستور کار ماموران در هفته نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه جمع آوری معتادان پرخطر برابر با ماده 16 و بازدید از خانواده‌های شهدا از دیگر برنامه‌های هفته ناجا است، تصریح کرد: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خواستار مشارکت دیگر دستگاه‌های اجرایی هستیم. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: پاکسازی ، منطقه ، آلوده ، آمل ، کشف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.