بیش از یک میلیون نفر امسال در طرح ملی حفظ قرآن کریم ثبت نام می شوند.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از ساری ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، که روز سه شنبه و چهرشنبه گذشته به ساری سفر کرده بود با اشاره به ثبت نام حدود 950 هزارنفر تاکنون در طرح ملی حفظ قرآن کریم گفت: پیش بینی می شود تا پایان امسال تعداد ثبت نام کنندگان به یک میلیون و 200 هزار نفر برسد.

حجت الاسلام احمد شرفخانی با اشاره به برگزاری دوره آمورزش مجازی قرآن کریم در کشور افزود: حدود 20 هزار نفر زیرپوشش آموزش مجازی قرآن کریم قرار دارند.

وی با بیان اینکه طرح تابستانی نشاط معنوی نیز به منظور استفاده بهینه زمان فراغت نوجوانان و جوانان از هفته آینده در هزار و 400 بقعه متبرکه واماکن زیارتی سراسر کشور اجرا می شود تصریح کرد: حدود 200 هزارنفر پارسال زیرپوشش این طرح قرار گرفتند که پیش بینی می شود امسال نیز آمار ثبت نام شدگان به همین شمار برسد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، به راه اندازی حدود سه هزار مرکز فرهنگی و قرآنی در مقابرآستانه مبارکه امامازادگان و اماکن مذهبی سراسر کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: این مراکز با هدف تقویت رویکرد فرهنگی و قرآنی نسل جوان برپا می شود.


برچسب ها: استقبال ، طرح ، ملی ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.