همزمان با حلول ماه معنوی رمضان المعظم برنامه های متنوع قرآنی به همت تربیت وآموزش سپاه قائم شهر در این شهرستان برگزار می شود.

اجرای برنامه های متنوع قرآنی در قائم شهربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از ساری و به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر مدیرتربیت وآموزش این ناحیه ازاجرای برنامه های متنوع قرآنی در ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: در این ماه برنامه های متنوعی در سطح شهرستان با دومحوریت محافل انس با قرآن در پایگاههای بسیج و جزءخوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان که همه روزه از ساعت30/17 الی30/18 با حضورقاریان ممتاز شهرستانی واستانی وکشوری در جوار 5 شهید گمنام حسینیه عاشقان ثارا..برگزار می شود.

حجت الاسلام آقایی هدف از برگزاری این برنامه ها را ترویج فرهنگ و ایجاد حرکت عظیم قرآنی در شهرستان با محوریت دارالقرآن بسیج به صورت متمرکز در حسینیه عاشقان ثارا.. بیان کردو افزود : دراین موضوع از تعداد 20 نفر از قاریان برجسته شهرستان واستان با برگزاری جلسات دعوت وهماهنگی شد که باارائه جدول زمانبندی در مدت سه دهه همه این قاریان آمادگی خود را جهت حضور در برنامه های قرآنی شهرستان اعلام کردند

وی تصریح کرد: اجرای محافل انس با قرآن کریم در شهرستان وسطح پایگاههای مقاومت بسیج محوردوم برنامه های قرآنی می باشد که این برنامه در 90 پایگاه بسیج بصورت متمرکزباحضورقاریان،حافظان وگروه‌های تواشی به صورت ویژه برگزار می شود

مدیرتربیت و آموزش یادآور شد: اختتامییه این محافل نیزدر شب پایانی ماه مبارک رمضان برگزار خواهیم کردتا از متولیان وزحمت کشان اجرای این کار تجلیل وتقدیر شود تا ایجاد انگیزه شود برایاجرای این برنامه ها در طول سال.

حجت الاسلام آقایی با اشاره به اینکه سپاه شهرستان قائم شهربا محوریت دارالقرآن بسیج در طول سال اجرای کرسی تلاوت را با حضور قاریان ممتازوشهرستانی در حسینیه عاشقان ثارا.. برگزار می کند عنوان نمود: این برنامه نیز همه هفته روزهای سه شنبه همزمان با اقامه نماز مغرب وعشا برگزار می شود و مخاطبان ومشتاقان جوان بسیاری را نیز جذب خود کرده است.
 
انتهای پیام/ح
برچسب ها: اجرا ، قرآنی ، برنامه ، متنوع ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.