امام جمعه ورامین گفت: برخی کارمندان در نهایت بی تقوایی کار مردم را امروز و فردا کرده و مردم را سردرگم می کنند و تا پول نگیرند کار را انجام نمی دهند که این موارد بسیار زشت و خجالت آور است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران به نقل از مهر، آیت الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی است که باید از همه لحظات آن استفاده کرد.
 
امام جمعه ورامین افزود: ماه مبارک رمضان سرشار از خیر و برکت  بوده و قران کریم نیز به عظمت این ماه اشاره داشته است به همین خاطر باید از فیوضات این ماه  به خوبی استفاده کرد.
 
محمودی رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان را یکی از پیام های ماه مبارک رمضان عنوان کرد و بیان داشت: باید همه ما در ماه مبارک رمضان نسبت به حال مستمندان و نیازمندان توجه لازم را داشته باشیم.
 
باید زمینه حضور جوانان در مساجد فراهم شود
 
وی پیوند هر چه بیشتر با مساجد را در ماه مبارک رمضان بسیار مهم و ضروری دانست و ادامه داد: باید همه مردم در ماه مبارک رمضان پیوند خود را با مسجد بیش از پیش مستحکم کنند چرا که حضور در مسجد در این ماه دارای اجر و ثواب مضاعف است.
 
محمودی حضور جوانان در مساجد را خنثی کننده توطئه های دشمنان عنوان و اضافه کرد: باید  خانواده ها زمینه حضور فرزندان خود در مساجد را فراهم کنند و اجازه ندهند امواج ماهواره و تبلیغات دشمن آنان را از این پایگاه مهم دینی دور سازد.
 
این مسئول با انتقاد از بسته بودن درب برخی مساجد گفت:‌ در حالی که دشمن به صورت شبانه روزی در حال تلاش و فعالیت است اما برخی مساجد ما هنگام نماز صبح دربشان بر روی نمازگزاران بسته  می باشد که این امر پذیرفتنی نیست.
 
والدین باید نسبت به تربیت دینی فرزندان خود حساس باشند
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین عنوان کرد:‌یکی از وظائف مهم والدین، تربیت درست و صحیح فرزندان است و در روز قیامت قطعا در این مورد از همه ما سوال خواهد شد به همین خاطر باید همه پدران و مادران نسبت به تربیت دینی فرزندان خود حساس باشند.
 
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در بخش دیگری از سخنان خود با به برخی مسائل موجود در ادارات منطقه اشاره کرده و انتقاد از رشوه گیری در برخی ادارات گفت:‌ برخی کارمندان در نهایت بی تقوایی کار مردم را امروز و فردا کرده و مردم را سردرگم می کنند و تا پول نگیرند کار را انجام نمی دهند که این موارد بسیار زشت و خجالت آور است.
 
‌رشوه خواری در برخی ادارات زشت و خجالت آور است
 
این مسئول در ادامه به حوادث منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: امریکا و استکبار جهانی می خواهند اختلاف میان گروه های مختلف در کشور ایجاد کنند و باید با کسانی که می خواهند در کشور به اختلافات دامن بزنند، آگاهانه برخورد شود.
 
وی با بیان این که زمان ضعف استکبار فرا رسیده است عنوان کرد: ظلم رفتنی است و امروز زمان رفتن استکبار ظالم فرا رسیده  به همین خاطر دشمن می خواهد با ایران اسلامی که پرچم دار مبارزه با زورگویی و ظلم در جهان است مبارزه کنداما به هدف خود نخواهد رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار