3 گروه خواهان حمایت مالی از تیم فوتبال پرسپولیس هستند و این در برخی واقع تعجب برانگیز است.

دایه‌های دلسوز تر از مادر پرسپولیس و مادر های سنگدل!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،این روزها تیم فوتبال پرسپولیس تهران شرایط مالی خوبی را تجربه نمی‌کند و این در حالی است که برخی ها برای حضور در این تیم و پرداخت هزینه ها با هم رقابت می کنند.
 
طبق شنیده‌ها از منابع غیر رسمی 3  گروه خواهان حمایت از سرخپوشان پایتخت هستند یکی  از این گروه‌ها مدیریت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس می باشند، اما گروه دیگری که خواهان حمایت مالی از پرطرفدارترین تیم آسیا است، بانک خصوصی است که می‌خواهد امیر عابدینی را به عنوان مدیر عامل معرفی کند و آخرین ائتلاف هم گروهی خارجی می‌باشد.
 
البته گفتنی است: هنوز وضعیت آینده سرخپوشان پایتخت مشخص نشده است و نمی‌توان با قاطعیت گفت: چه شخصی مدیریت این تیم را بر عهده می‌گیرد و فقط امیدوارم این وقت کشی‌ها با نابودی باشگاه پرسپولیس ختم نشود. 

تا به حال مشکل نبود پول را برای این دو تیم مطرح می کردیم اما امروز که هستند کسانی که برای پرسولیس پول خرج کنند چرا دست دست می کنیم جای تعجب دارد .
راستی آنهایی که برای پول خرج کردن سر و دست میشکنند دنبال چه هستند و آنهایی که در این راه تاخیر را پیشه کردند به چه می اندیشند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار