عابدینی:

چک هدایتی توسط باشگاه مهر و امضا شده است/ هر انتقادی باعث تنش در باشگاه پرسپولیس می‌شود

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس مهر و امضا شده اما اقدامی برای پاس شدن چک صورت نگرفته است.

چک هدایتی توسط باشگاه مهر و امضا شده است/ هر انتقادی باعث تنش در باشگاه پرسپولیس می‌شودامیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره این خبر گفت: هدایتی چکی به مبلغ 300 میلیون به درخشان داده است و باشگاه این چک را مهر و امضا کرده اما بنا به دلایلی این چک پاس نشده است.

عابدینی در ادامه عنوان کرد: منظور درخشان این بوده است که باشگاه پرسپولیس هنوز اقدامی برای این چک انجام نداده است،به هر ‌‌‌حال هدایتی ‌هر حرفی که زده انجام داده است.

وی در مورد ارزیابی ‌‌‌‌‌اش از عملکرد پرسپولیس در فصل  نقل و انتقالات گفت: در حال حاضر از تفکرات حاکم در تیم فوتبال پرسپولیس باید حمایت کنیم همچنین هر انتقادی باعث تنش در تیم پرسپولیس می‌شود. با اینکه طرح انتقالات الان هم دیر است اما باید صبر کنیم تا ببنیم وضعیت پرسپولیس به چه صورت می‌شود.

وی در مورد وضعیت مزایده سرخابی‌ها تصریح کرد: پیگیر خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس ازطریق مراجع قانونی هستم.

عابدینی در پایان درباره حضور فعالش در شبکه اجتماعی خاطر نشان کرد: صحبتهای در شبکه‌های اجتماعی این مزیت را دارد که مستقیم با مخاطب طرف هستیم و به طور کامل عرضمان را به هواداران می‌رسانیم،به هر حال تاکنون حرفی از من در رسانه‌ها جا به جا نشده تا سوتفاهم ایجاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.