عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ گفت: بهتر است مدیران تیم‌های لیگ یک نسبت به برطرف کردن نواقص ساختار تیم‌ها اقدامات لازم را انجام بدهند.

عابدینی: نواقص لیگ یک باید برطرف شودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عابدینی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ یک اظهار کرد: اسامی تیم‌های حاضر در لیگ یک را دیدم و باید بگویم که همه تیم‌ها می‌توانند لیگ برتری باشند و به طور کمی کیفیت لیگ برتر با لیگ یکسان است.
 
وی بیان کرد: تیم نساجی مازندران سال‌هاست که در لیگ برتر حضور ندارد و این تیم از تیم‌های قدیمی در فوتبال ما به حساب می‌آید و جا دارد که در این مراسم در مقابل تمامی مدیران تیم‌های لیگ یک تعظیم کنم چرا که آنها کار بسیاری انجام می‌دهند، اما به دلیل این که از لحاظ سنی از مدیران بزرگتر هستم، می‌خواهم عزیزان حاضر در جلسه را نصحیت کنم و بگویم که ساختار تیمی را از لحاظ درست کنند.
 
در حال حاضر سازمان لیگ نواقص ساختار تیم‌ها در لیگ برتر را به خاطر AFC پوشش داده اما در این مراسم از عزیزان می‌خواهم که نسبت بر ساختار تیم‌های لیگ یک اقدامات لازم را انجام بدهند.
 
وی بیان کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با آل اشپورت صورت گرفت در نهایت از این برند قول گرفتیم که توپ‌های لیگ برتر با لیگ یک یکسال باشد.
 
عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ تصریح کرد: در زمینه استانداردسازی زحمات زیادی تا به 1 روز کشیده است و نمی‌خواهم بگویم که به  سطح اروپا رسیده‌ایم، اما سعی کردیم از هر لحاظ  استاندارد‌ها را رعایت کنیم و امیدوارم در لیگ یک هم بتوانم به استانداردهای لازم برسیم از طرفی دیگر شاید نتوانستیم در مراسم انتخاب برترین‌های آن طور که باید لیگ یک را ادا کنیم و نکته قابل توجه دیگر این است که سال سختی را به دلیل 20 تیمی بودن لیگ یک در پیش رو خواهیم داشت.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار