سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور گفت: با تیم کامل و با تمام قدرت به مسابقات جهانی جودو کارگران اعزام می‌شویم.

قمی: مصدوم نداریم و با تمام قدرت به مسابقات جهانی می‌رویم / کسب 3 مدال را پیش بینی می کنمسعید قمی سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: شرایط تیم خوب است و بچه‌ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند خدا را شکر اردوها از لحاظ امکانات خوب بود و همه چیز فراهم بود تا این لحظه در بین بچه‌ها آسیب دیده نداریم و با آنکه قدرت به مسابقات جهانی اعزام خواهیم شد.

وی در ادامه افزود: اولین دوره این مسابقات است که قرار است برگزار شود همه بچه‌ها از آمادگی لازم برخوردارند و حتما با دست پر از ایتالیا برمی‌گردیم. با تیم کامل به این مسابقات اعزام می‌شویم و تمام ملی‌پوشان از قشر زحمتکش کارگر هستند و از قهرمانان خوب مسابقات کارگری کشور انتخاب شده‌اند و از تمام فیلترها گذشته‌اند.

قمی تصریح کرد: شرایط خوبی از طرف فدراسیون کارگری فراهم شد که از حسین زادگان رییس این فدراسیون تشکر می‌کنم. به همه چیزها امیدوارم ولی 3 مدال را پیش‌بینی می‌کنم که امیدوارم بهترین و خوش ‌رنگ‌ترین مدالها را کسب کنیم.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور در پایان خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهم ما را دعا کنند تا بتوانیم پرچم کشورمان را در ایتالیا بالا ببریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسابقات ، جهانی ، مدال ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار