به نقل از سایت فرمول یکدر گرندپری موناکو به رانندگان مجازاتی اختصاص داده شد.

مجازات های گرندپری موناکوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ یکی از مهمترین این مجازات به فرناندو آلونسو تعلق گرفت،‌آلونسو قصد داشت در پیچ از هالکنبرگ سبقت بگیرد ولی با اتومبیل وی برخورد کرد و هالکنبرگ از مسیر مسابقه خارج شد و با موانع کنار پیست برخورد کرد.کمیسرهای گرندپری موناکو، آلونسو را مقصر این برخورد دانستند و 5 ثانیه پنالتی برای او در نظر گرفتند.
 
آلونسو در این باره افزود: مجازات عجیبی بود و به طور اتفاقی تصمیم گرفتن این وضعیت بدی است چون برای اولین بار در این فصل موقعیت داشتیم تا با هر دو اتومبیل امتیاز کسب کنیم باید از این به بعد به پیشرفت اتومبیل ادامه بدهیم و اجازه ندهیم چنین اتفاقی تکرار شود.
 
نفر دون فرشتاپن راننده" توروروسو" که با برخورد به " رومین گروژان" از تیم  لوتوس مجازات 5 ثانیه ای را دریافت کرد.
 
رانند جوان تورو روسو در نظر داشت تا در اولین پیچ از لوتوس گروژان سبقت بگیرد اما در ترمزگیری، فرستاپن با اتومبیل گروژان برخورد کرد که در نتیجه این اتفاق، مکس فرشتاین از ادامه رقابت باز ماند.
 
دومین گروژان افزود: متاسفانه نقطه ترمزگیری من را فراموش کرد او در این رقابت از من سریع تر بود اما در موناکو سبقت گیری خیلی سخت است.
 
فرشتاپن عقیده داشت به دلیل ترمزگیری زود هنگام گروژان بود که این برخورد رخ داد اما کمیسرهای رقابت چنین عقیده ای نداشتند.
 
در آخر هم کیمی رایکونن عقیده داشت که دنیل ریکاردو که با او برخورد کرد و از وی سبقت گرفت شایسته مجازات بوده است.
 
بعد از خروج اتومبیل ایمنی از پیست ریکاردو در پیچ و با برخورد اندکی که با فراری داشت توانست از او سبقت بگیرد و به رقابت ادامه دهد اما کمیسرها در مشاهداتی که داشتند مجازاتی را برای ریکاردو در نظر نگرفتند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: موناکو ، اتومبیل ، مجازات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار