بیرجند ؛

جمهوری چک آماده همکاریهای صنعتی و معدنی با خراسان جنوبی

جمهوری چک آماده همکاریهای صنعتی و معدنی با خراسان جنوبی است .

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند ؛ جمهوری چک آماده همکاریهای صنعتی و معدنی با خراسان جنوبی است .کاردار و رایزن تجاری جمهوری چک امروز در دیدار با شهردار بیرجند با بیان این مطلب گفت : در بازدیدی که از نمایشگاه تخصصی توانمندی های معادن و صنایع خراسان جنوبی داشتم متوجه شدم این استان از توانمندی های زیادی برخوردار است که امیدواریم بتوانیم با برنامه هایی که در این خصوص داریم از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

پتراشتپانک افزود : قبل از اینکه به خراسان جنوبی سفر کنم انتظار این همه ظرفیت را نداشتم ولی هم اکنون دید من عوض شده و به نوعی از توانمندی و ظرفیت هایی که این استان دارد غافلگیر شدم .

او گفت: جمهوری چک آمادگی دارد تا علاوه بر حوزه صنعت و معدن در بخشهای آب و فاضلاب ، جاده، راه آهن و قطار شهری نیز با خراسان جنوبی همکاری کند .

کاردار و رایزن تجاری جمهوری چک با بیان اینکه ما در کشور چک شرکتهای حمل و نقل خوبی داریم افزود: من اعتقاد دارم شرکتهای چک علاقه مند برای همکاری با ایران در توسعه زیرساختهای شهری هستند .

پتراشتپانک با بیان اینکه سفر ما به خراسان جنوبی یک گام برای ایجاد همکاری در زمینه های مختلف است گفت: یک هیأت تجاری از جمهوری چک ، شهریور امسال به ایران خواهد آمد که خراسان جنوبی هم باید برای استفاده از این فرصت ، یک هیأت برای مذاکره به تهران بفرستد .



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.