مربی تیم ملی کایاک آبهای آرام قایقرانی گفت: کاپ‌ها آنالیزی برای ارزیابی ما در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا است

عباسی مربی تیم ملی کایاک آبهای آرام قایقرانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تمرینات را بی‌وقفه در دریاچه آزادی انجام دادیم و امروز صبح تیم ملی آبهای آرام کایاک عازم پرتغال برای حضور در کاپ یک می‌شوند.

وی افزود: برای حضور در کاپ 2 ورزشکاران عازم آلمان و برای شرکت در کاپ 3 به دانمارک خواهند رفت سپس در تاریخ 11 خرداد ماهبه ایران باز می‌گردند.

عباسی در ادامه تصریح کرد: 11 ورزشکار زیرنظرم به تمرین می‌پرداختند که از بین آنها 6 نفر به عنوان منتخبین عازم خواهند شد.

وی در خصوص امکانات مجموعه آزادی گفت: با توجه به اینکه هم اکنون تمام فدراسیونها با مشکل بودجه مواجه هستند اما ما با این شرایط فعلی حاکم بر ورزش از امکانات خوبی برخوردار بودیم.

وی در خصوص اهداف مد نظرش برای حضور در کاپها گفت: شرکت در کاپها آنالیزی برای حضور ما در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا خواهد شد که این مسابقه در اوایل شهریور ماه برگزار می‌گردد.
گرفتن نتایج درخشنده کمی دشوار است.

مربی تیم ملی کایاک آبهای آرام در این خصوص تصریح کرد: گرفتن نتایج درخشنده کمی مشکل است اما ورزشکاران تمام تلاش خود را در این راه انجام می‌دهند.

مربی تیم ملی کایاک در خصوص برگزاری اردوی برون مرزی برای ورزشکاران کایاک گفت: بعد از حضور در کاپها نتایج برگزاری اردوی برون مرزی مشخص می‌شود و باید با برنامه‌ریزی و هماهنگی برای تیم ملی پیش رویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عباسی ، کایاک ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار