باشگاه لورکوزن در نظر دارد سردار آزمون را به فروش برساند.

سردار آزمون مهاجم باشگاه لورکوزن آلمان که فصل گذشته را به طور قرضی در رم بازی کرد تا افتخار قهرمانی در بوندس لیگا و لیگ اروپا را همراه با لورکوزن از دست بدهد، در فصل جدید و در زمان مقرر به تمرینات لورکوزن برنگشت تا از سوی ژابی آلونسو سرمربی این باشگاه به دلیل بی انضباطی از تیم کنار گذاشته شود.

روزنامه آلمانی «بیلد» در خصوص آخرین وضعیت حول آینده حرفه‌ای مهاجم ۲۹ ساله بایرلورکوزن نوشته: در حال حاضر دو پیشنهاد برای سردار آزمون وجود دارد؛ یکی از جانب باشگاه سویا و دیگری باشگاهی از دبی. باشگاه اماراتی به‌دنبال به خدمت گرفتن آزمون با قرارداد قطعی با پرداخت رقمی بین ۸ تا ۱۰ میلیون یورو است، این در حالی است که باشگاه سویا تنها به‌دنبال به خدمت گرفتن این مهاجم ایرانی با قرارداد قرضی با بند خرید اجباری نزدیک به همین رقم است.  باشگاه سویا با سردار آزمون به توافق رسیده است، اما در حال بررسی گزینه‌های دیگر است. باشگاه بایرلورکوزن ترجیح می‌دهد مهاجم ایرانی‌اش را به باشگاه‌های خاورمیانه‌ای بفروشد. هم آزمون و هم باشگاه بایرلورکوزن علاقه‌مند به رسیدن به راه‌حلی سریع هستند، چون مهاجم پیشین تیم‌های زنیت و رُم قرار نیست با تیم تحت‌هدایت ژابی آلونسو تماسی داشته باشد و جایی برای او در اردوی تمرینی لورکوزن که از روز یکشنبه در شهر دوناشینگن آلمان آغاز می‌شود، رزرو نشده است، این بدین معنی است که سردار باید به‌صورت انفرادی تمرین کند و این چیزی است که او نمی‌خواهد.

در بخش پایانی این گزارش آمده است: آخرین مانع این است که آزمون که دستمزد سالانه ۳.۵ میلیون یورویی در لورکوزن دارد، حاضر به پذیرش ضرر مالی نیست. او تا سال ۲۰۲۷ تحت‌قرارداد این باشگاه بوندس‌لیگایی است و اگر باشگاه جدیدش حداقل پرداخت همین رقم را برای سه سال آینده تضمین نکند، خواهان دریافت غرامت خواهد بود.

این در حالی است که رسانه اسپانیایی AS اسپانیا مدعی شده که سردار آزمون احتمالا برای جانشینی یوسف النصیری، با انتقالی قرضی راهی سویا خواهد شد و این انتقال در مراحل پایانی قرار دارد. مدیران ورزشی سویا معتقد هستند که با اینکه آزمون از لحاظ آمار گلزنی با یوسف النصیری شباهتی ندارد، اما ویژگی‌های او مناسب با سبک بازی گارسیا پیمنتا، سرمربی سویا است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار