امام جمعه شهرستان پردیس گفت : ماه رجب و شعبان توشه ای برای ورود به ماه رمضان است و روزه نگه داشتن در ماه رجب مومن را از آتش جهنم دور می کند .

حجت الاسلام حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب ماه رحمت بزرگ الهی ، گفت : پیامبر در این ماه مسلمانان را جمع کردند و در مورد عزت این ماه پر فضیلت فرمایشاتی داشتند و بر طلب استغفار از درگاه الهی تاکید داشتند .

امام جمعه شهرستان پردیس در ادامه این مطلب افزود : پیامبر گرامی اسلام (ص) در حدیثی ماه رجب را ماه بزرگ خداوند و ماهی با حرمت که هیچ ماهی به فضیلت آن نمی رسد معرفی کردند و در این ماه قتال با کفار نهی شده است و ایشان ماه رجب را ماه خدا و ماه شعبان را ماه خود و ماه رمضان را ماه امت توصیف کرده اند .

حجت الاسلام توسلی با تاکید بر اینکه ماه رجب و شعبان توشه ای برای ورود به ماه رمضان است ، تصریح کرد : روزه نگه داشتن در ماه رجب مومن را از آتش جهنم دور می کند .

امام جمعه شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : مومنان و مومنات باید در این سه ماه بیشتر از سایر ماههای سال بر ریسمان تقرب الهی به منظور دوری از عذاب قیامت با اعمال و کردار و عباداتی مانند روزه چنگ بزنند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.