دکتر مجید فرخنده مخدوم : تصرف منابع طبیعی با انجام ساخت و ساز های غیر مجاز حفره ای خطر آفرین در بستر محیط زیست کشور ایجاد می کند که پدیده ای غیر قابل جبران خواهد بود .

دکتر مجید فرخنده مخدوم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت محیط زیست در کشور گفت : تهران از جمله استانهای زرخیز در حوزه مرتع محسوب می شود اما در دههای گذشته مراتع کمتر از بستر پایتخت با فعالیت های عمرانی پاک می شوند .

کارشناس مرتع و اولین بنیانگذار گروه محیط زیست آبزیان در کشور در ادامه این مطلب افزود : مراتع را باید از شاخه های زیر بنایی در حوزه اقتصاد به ویژه با برخورداری از جایگاهی ارزشی در حوزه کشاورزی به شمار آورد .

فرخنده با تاکید بر اینکه مرگ مراتع چالش های زیادی برای صنعت کشاورزی به همراه دارد ، تصریح کرد : تصرف منابع طبیعی با انجام ساخت و ساز های غیر مجاز حفره ای خطر آفرین در بستر محیط زیست کشور ایجاد می کند که پدیده ای غیر قابل جبران خواهد بود .

کارشناس مرتع و اولین بنیانگذار گروه محیط زیست آبزیان در کشور در خاتمه اظهار داشت : مسئولان در هر پست و مقامی باید در مسیر دغدغه های مقام معظم رهبری گام بردارند .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.