امام جمعه رودهن گفت : تجاوز عربستان سعودی به یمن جنایت جنگی است و عربستان سعودی به عنوان ابزار دست استکبار جهانی حملات شیمیایی را در دستور کار خود قرار داده است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد اهمیت شخصیت کارگر در اسلام با وجود روایات متعدد از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) گفت : کارگران از درجه اهمیت والایی در اسلام قرار دارند و در زمره پیامبران الهی در قیمات محشور می شوند .

امام جمعه رودهن با اشاره به عملیات بیت المقدس در دوران دفاع مقدس ، تصریح کرد : دفاع مقدس یکی از اتفاقات مهم تاریخ انقلاب اسلامی است زیرا اقتدار ایران اسلامی در جوامع بین المللی گره در این رخداد مهم کشور و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری دارد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه تجاوز عربستان سعودی به یمن جنایت جنگی است ، اضافه کرد : عربستان سعودی به عنوان ابزار دست استکبار جهانی حملات شیمیایی را در دستور کار خود قرار داده است .

نماینده ولی فقیه در رودهن اظهار داشت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان گروهک انصار الفرقان را منهدم کردند و یک اقدام ارزشی و مهم در جریان مبارزه با تروریست محسوب می شود .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.