رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس با بیان اینکه ضرورت احداث 60 مدرسه در پردیس احساس می شود گفت: شرکت عمران در کمک به تقویت زیر ساخت های آموزشی در این منطقه فعال است .

حسینعلی سلیمانی فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت زیر ساخت ها در پردیس گفت : زیر ساخت ها در این منطقه از شرق استان باوجود استقرار ادارات مختلف در حوزه های مختلف بهداشتی و آموزشی و درمانی و سایر ابعاد در حال شکل گیری است .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه مسکن مهر در حوزه آموزش باید از تهدید به فرصت تبدیل شود ، تصریح کرد : موج گسترده ای از جمعیت با واگذاری مسکن های مهر به شهرستان تزریق می شوند و نیاز به زیر ساخت های مناسب در حوزه های فرهنگی و آموزشی دارند .

سلیمانی فر در ادامه این مطلب افزود : از جمله زیر ساخت هایی که خیلی باید به آنها توجه کرد ، حوزه آموزش و پرورش است زیرا انبوهی از دانش آموزان از طریق مسکن مهر به سمت پردیس سرازیر می شوند و باید به تعداد آنها مدارس و کلاس درس داشت .

رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس در خاتمه با اشاره به فشردگی ساختار آموزشی در بخش بومهن و وجود کلاس ها و مدارسی با شیفت های پر تراکم ، اظهار داشت : ضرورت احداث 60 مدرسه در پردیس احساس می شود و شرکت عمران در کمک به تقویت زیر ساخت های آموزشی در این منطقه فعال است .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.